چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش گفت: ادامه حیات دولت راست‌گرا و تند نتانیاهو وابسته به ادامه جنگ است و در صورت توقف جنگ، این دولت سقوط خواهد کرد و بنابراین شیشه عمرش همین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه همایش اندیشه‌های سپهبد شهید صیادشیرازی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ادامه حیات دولت راست‌گرا و تند نتانیاهو وابسته به ادامه جنگ است و در صورت توقف جنگ، این دولت سقوط خواهد کرد و بنابراین شیشه عمرش همین است. موسوی تاکید کرد: در همین راستا نتانیاهو 6 ماه است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی منتشر شد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ لمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عاهَدُوا للَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا شهید صیاد، سپر بلای ملت، در عبور از تنگه‌ها و فتح قله‌ها بود شهید سپهبد علی صیاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس فرزین فرد، نماینده نشریات دانشجویی در دیدار با رهبر انقلاب بوده است. متن کامل سخنرانی وی که برای قرائت در دیدار تهیه شده بوده به شرح زیر است: سلام‌علیکم ((وقتی طبل جهاد در راه خدا نواخته می‌شود، دوران حکومت عشق آغاز می‌گردد، چراکه جز عشاق کسی حاضر به فداکاری و ازجان‌گذشتگی نیست.)) (سید شهیدان اهل‌قلم؛ سید مرتضی آوینی) آقاجان... انقلاب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع پوشش، عفاف و حجاب، از راه‌اندازی سکوهای دائمی جدید عرضه لباس تا اردیبهشت‌ماه خبر داد. چهارشنبه عید سعید فطر است یک پژوهشگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: چهارشنبه روز عید سعید فطر است و در غروب سه‌شنبه در آمریکای شمالی، جنوبی و مرکزی، تمام قاره آفریقا، تمام قاره اروپا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی گفت: ارتباط و انس با قرآن کریم در سیره‌ی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همیشه ساری و جاری بوده است.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با پاسداشت سی و یکمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، جلوگیری از رواج فرهنگ و هنر غربی را از مولفه‌های مورد تاکید آن شهید ارجمند برای هنرمندان واقعی در تراز انقلاب دانست.

خبرگزاری تسنیم

قربانعلی حسینی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه «شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران تا پایان ماه رمضان، هر شب مهمان شهروندان تهرانی خواهد بود.

وب‌گاه الف

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود و جنگ غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه رقم می‌زند.

خبرگزاری تسنیم

سردار زاهدی؛ مردی که بیش از 4 دهه از زندگی خود را وقف عقایدش کرد و در کارهای بزرگی سهیم بود اما جز عده معدودی از اطرافیانش نمی دانستند این مرد خوش روی اصفهانی دقیقا کیست و چه می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس 28 سفارت خانه را تعطیل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: حمله نظامی به کنسولگری و شهادت مستشاران که حضور آنان قانونی و با دعوت سوریه بود زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است دیگر هیچ یک از سفارت‌های او در امنیت نیست و لذا تا حالا از ترس 28 سفارت خانه را تعطیل کرده است. مشاور فرمانده کل قوا ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: حمله...

وب‌گاه الف

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه نگاه دولت برگرفته از اراده مردم است، گفت: راه‌آهن رشت کاسپین در روزهای آینده و با حضور ریاست جمهوری آماده بهره‌برداری است.

خبرگزاری تسنیم

پدر شهیدان «داود و محمد مهربانی بصیر» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.