یک‌شنبه 27 خرداد 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: اگر بخواهیم یک دیپلمات الگو برای جهان بشریت معرفی کنیم او شهید حسن امیرعبدالهیان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی سه شنبه یکم خرداد با 55 ری به مدت 2 سال به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر دیده نشده از رئیس‌جمهور شهید در دوران دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذربایجان شرقی از جمله استان‌هایی است که مردم آن در دوره های مختلف تاریخ کشورمان از جمله دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته‌اند. تاکنون در این استان دو استاندار انقلابی به شهادت رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیچ گاه تاریخ فراموش نخواهد کرد آن سخن نامزدی که در مناظره‌های انتخاباتی گفت که چه تضمینی هست که ریاست جمهوری را برای سمت بالاتر رها نکنید؛ دریغ از اینکه نگاه او با برخی فرق می‌کرد؛ برخی پست بالاتر را در دنیا دیدند لکن او پست بالاتر از خدمت به مردم را شهادت می‌دید.

وب‌گاه الف

محمدعلی باشه‌آهنگر گفت: فارغ از سلایق جریانات سیاسی در کشور نوع شهادت شهدای هلی‌کوپتر رییس جمهور شهید و همراهان گرامی‌اش همه را در سوگی عمیق فرو برد و این نوع رفتن تا ابد در ذهن و روح همه مردم باقی خواهد ماند.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس اعلام کرد به علت تشییع پیکرهای پاک مطهر شهدا و اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، تالارهای هشتگانه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی مجموعه در روز چهارشنبه 2خردادماه ماه تعطیل می باشد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نمایش سیما همزمان با روز جهانی مقاومت هر شب یک فیلم سینمایی مرتبط با همین موضوع روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی سخنانی در محفل قرآنی یادمان شهدای خدمت و اختتامیه نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی که امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محترم کشورمان، خادم الرضا (ع) و خادم المله و آیت‌الله آل هاشم و دکتر عبدالهیان و هیئت همراه ایشان گفت: شهیدان ما آرمانی مشترک دارند...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سنی مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان و نمایندگان خبرگان مراقب باشند که هر جمله، عمل و رفتارشان در پیشگاه الهی ضبط می‌شود و همه باید در مسیر الهی گام برداریم تا به مردم خدمت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

سردار سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی شهدا روز گذشته در شلمچه، مقتل شهدای دفاع مقدس، شهادت سید ابرهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.