پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و یکمین جایزه ملی بهترین کتاب سال دفاع مقدس با مسئولان فرهنگی و چهره‌های فرهنگی با معرفی و تجلیل برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: امروز کتاب‌های دفاع مقدس ژانر خاصی از ادبیات فارسی شده، هر که بخواهد تاریخ ادبیات این دوره را بنویسد باید ده ها کتاب شعر و نثر برای دفاع مقدس بنویسد، این آثار می تواند ترجمه و یا منشأ فیلمنامه، شعر و الهام بخش باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نخستین نشست شورای راهبری اهل سنت کانون‌های مساجد پیامی صادر کرد. متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: "با نگاهی گذرا به تاریخ سراسر افتخار اسلام و مسلمین می‌توان دریافت مسجد در تمامی اعصار همواره محل وحدت پیروان این دین مبین آسمانی بوده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس: جامعه ما همواره با تهدیدات بسیار زیادی از طرف مستکبرین جهان مواجه بوده است و ایستادگی و جهاد تبیین توسط خانواده‌های شهدا باطل‌السحر تهدیدات و توطئه‌های دشمن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: می توانیم به تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان کتاب داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران گفت: در دو سال گذشته شمار پذیرش دانشجوی غیرایرانی به نزدیک دو برابر افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو_ زهرا قربانی رضوان؛ نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» روایتی خلاق از عملیات کربلای4 است. زنی به عنوان راوی خاطرات 38سال قبل را مرور می‌کند و ما شاهد داستان زندگی برادر شهید او هستیم. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین عنصر نمایش، نگاه خلاق کارگردان در اجرا اثر است. تکنیک «میکروتئاتر» که کمتر در آثار هنری شاهد آن بودیم این‌بار در تئاتر دویست و هشتادمین شب سال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام هادیان بر اهمیت جوان‌گرایی در وقایع مختلف تاریخی کشور و تأثیرگذار بودن جوانان در جامعه مسلمانان تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روایتی جالب از اعزام گروه شناسایی به منطقه‌ای نزدیک حلبچه و استقرار 10 روزه این رزمندگان در این منطقه را بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدتی ته‌مانده غذای دیگر رزمندگان را برای پرندگان مادر می‌ریختم تا آن‌ها را به بچه‌هایشان بدهند. روزی جمله‌ای فرمانده‌ام شنیدم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در جریان سفر به استان خوزستان در آخرین نشست شورای دانشگاه تهران در سال 1402 که با حضور رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز و مؤسسات وابسته به دانشگاه تهران در پردیس بین‌المللی اروند برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: پردیس بین‌المللی اروند دانشگاه تهران تبدیل به هاب مرکزی برای پذیرش دانشجویان غیرایرانی...

وب‌گاه عصر ایران

سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا امروز در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در ارومیه بیان کرد: دفاع مقدس گهواره پرورش شهیدان حمید و مهدی باکری بود. سحن گفتن در رابطه با شهیدان باکری کار ساده‌ای نیست با اینکه بنده سال‌ها با آن‌ها اشنا بودم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نخستین نشست شورای راهبری اهل سنت کانون های مساجد پیامی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام به شورای راهبری اهل‌سنتِ ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تأکید کرد: تشکیل این شورا، حرکتی ارزشمند مبتنی بر رویکرد دولت مردمی در جهت گسترش عدالت فرهنگی قلمداد می‌شود.