پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

در نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی؛ ساز و کارهای مشارکت حداکثری در انتخابات بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

جانباز شهید "حاج ذبیح الله پیرحیاتی" پس از حدود 35 سال تحمل رنج و درد جانبازی، سرانجام در ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س) به یاران شهیدش پیوست؛ مراسم سالگرد این شهید بزرگوار، روز سه‌شنبه 8 اسفند در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترکیب فیلم‌های اکران نوروز 1403 در حالی رونمایی شد که شاهد حضور چند فیلم قهرمان‌محور در این ترکیب هستیم؛ فیلم‌هایی که از زندگی قهرمانان واقعی وام گرفته شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت عروج سردار عالیقدر، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی، اخ الشهید "سردار سید محمد کسائیان" گفت: او عمر خود را در میدان‌های سترگ جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران اسلامی سپری کرد و راه جهاد فی سبیل الله در خیمه ولایت را برای نسل جوان امروز به ودیعت گذارد. متن...

خبرگزاری تسنیم

سردار سرلشکر سلامی با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز انقلاب اسلامی سردار کساییان را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«سردار حاج رضا خانی دعوت حق را لبیک گفت.» «سردار حاج رضا خانی دعوت حق را لبیک گفت.» به گزارش عرشه آنلاین، نوشت جماران، حاج رضا خانی، از اعضای اصلی سازمان فجر اسلام و از نخستین فعالان چاپ و تکثیر اعلامیه‌های امام (ره) به همراه شهید حاج داود کریمی در منطقه جنوب تهران و نازی‌آباد، معاون وزیر بازرگانی در دهه 60، معاون پشتیبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس در دوران...

خبرگزاری تسنیم

شاعران فارسی زبان در آستانه نیمه شعبان در نشست ادبی «منتظران وصل» با تازه‌ترین سروده‌های خود به ساحت مقدس امام مزان عرض ارادت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی پیامی در پی درگذشت سردار سید محمد کسائیان صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تجزیه‌طلبی توطئه صهیونیستی آمریکایی و انگلیسی علیه ملت ایران برای از پا درآوردن ایران اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات «والفجر 8» که منجر به تصرف شبه‌جزیره فاو در غرب رودخانه اروند و در خاک عراق توسط رزمندگان ایرانی شد، یکی از مهم‌ترین و در عین حال شگفت‌انگیزترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاج رضاخانی، معاون پشتیبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در دوران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد. مخبر در این دیدار ضمن قدردانی از شجاعت، ایثار و فداکاری همه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تأمین امنیت کشور، ایشان را یکی از ذخایر جمهوری اسلامی در عرصه امنیت راهبردی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس عیادت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت ساری با تاکید براین که باید مقاومت و تلاش خود را بیشتر کنیم تا در مسیر بسترسازی و ظهور امام زمان (عج) گام برداریم، با اشاره به روحیه مقاومت مردم غزه گفت: این مردم با تمام ظرفیت مقابل رژیم منحوس اسرائیل مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از "حاج مجید" یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد.