پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

علی اصغر جعفری گفت: موضوعات دفاع مقدس متناسب با رشته‌های تخصصی تحصیلی در قالب دو واحد درسی به دانشجویان ارائه می‌شود. همچنین در رشته‌های مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی، تجارب بسیار مهمی از دوران دفاع مقدس وجود دارد که گردآوری است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه انقلاب کرده‌ایم انتخابات داشته باشیم، گفت: معمولا نظام‌ها و یا کسانی که تفکرات دیکتاتوری دارند با انتخابات مخالفت می‌کنند و در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان آن در انتخابات معلوم می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان آن توسط آرای مردم معلوم می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه انقلاب کرده‌ایم تا انتخابات داشته باشیم، گفت: نظام‌ها و یا کسانی که تفکرات دیکتاتوری دارند با انتخابات مخالفت می‌کنند اما در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان آن توسط آرای مردم معلوم می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر راهیان نور سازمان اردویی بسیج گفت: اگر بتوانیم آنچه در دفاع مقدس گذشته را برای زائران خارجی درست تعریف کنیم، آنها می توانند وقتی به کشورشان بازگشتند، جنگ ایران و عراق را همانطور که رخ داده روایت کنند. در واقع می شوند پیامبران انقلاب اسلامی.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این بیانیه آمده است: بیست و چهار نفر از سی نفر لیست تهران، دارای درجه دانشگاهی دکتری هستند که اکثر آنان یا هم‌اکنون در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند و یا سابقه تدریس دارند و بعضی نیز استاد نمونه بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همه ماست، اظهار داشت: انقلاب کرده‌ایم تا انتخابات داشته باشیم و معمولا نظام‌ها و یا کسانی که تفکرات دیکتاتوری دارند با انتخابات مخالفت می‌کنند و بحمدالله در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان آن در انتخابات معلوم می‌شوند. وی ضمن دعوت از آحاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزد‌های این شورا با جبهه پایداری بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: مردم شریف تهران و شمیرانات و اسلامشهر و شهرری و پردیس چهار سال قبل در انتخابات مجلس یازدهم، همه 30 نفر نامزد ما با رای شما به مجلس راه یافتند؛ اکنون با تشکر از اعتمادی که به ما کرده‌اید، فهرست 30 نفره نامزد‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

برای اکران نوروزی پیش رو هفت فیلم سینمایی معرفی شده‌اند که در بین آن‌ها فیلم‌هایی در سینمای کمدی، بیوگرافی، کودک، اجتماعی و دفاع مقدس به چشم می‌خورد که نکته جالب توجه تعداد اندک آثار کمدی در این ترکیب است که نسبت به سال‌های گذشته این ترکیب را متفاوت کرده است.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزدهای این شورا با جبهه پایداری بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر روز شنبه در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان، حماسه و معجزه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس را نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی دانستند و با اشاره به دقت نظر امام بزرگوار در انتخاب تعبیر «جمهوری اسلامی» گفتند: آنچه باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزدهای این شورا با جبهه پایداری بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت اولین فرمانده مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های ارتش را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای از اهداف معاندان نظام است ولی مردم در 11 اسفند حماسه دیگری خلق می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه‌برنامه‌های غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط با پوشش تصویری شبکه کتاب از این شبکه پخش می‌شود. غرفه ایران با هدف گسترش و توسعه صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط با کتاب‌هایی در حوزه‌های دینی، آموزش زبان فارسی، خوشنویسی، نگارگری، هنر‌های ایرانی، علوم اسلامی، فلسفه،...

وب‌گاه خبر آنلاین

فتح‌الله جعفری فرمانده وقت یگان زرهی سپاه پاسداران در خاطره‌ای از تعجب فرمانده عراقی از حضور فرماندهان ایرانی در خط مقدم می گوید.