پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

همزمان با میلادحضرت علی‌اکبر (ع) یادواره شهدای منطقه چهار تهران با عنوان «لاله‌های روشن» به همت دبیرستان‌های دوره دوم فرهنگ آل یاسین، شاهد مطهری، سمیه و با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

اولین همایش ملی «نقد، مناظره و نظریه پردازی» در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منظور از زنانه شدن ادبیات دفاع مقدس نوشتن آثار توسط زنان نیست اتفاقا نگارش آثار توسط بانوان از نقاط قوت ادبیات دفاع مقدس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس خانه احزاب درباره انتخابات مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله محسن قمی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگان جایی برای کسب قدرت و ثروت نیست بلکه یک مجلس ملی است، گفت: این مجلس لنگرگاه آرامش‌بخشی به جامعه در شرایط حساس و خاص است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات 11 اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی 22 بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

وب‌گاه الف

تلویزیون پنجشنبه و جمعه این هفته 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه‌های تلویزیونی با «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا، چند نوستالژی و سه فیلم جدید «اسکیت‌های نقره‌ای»، «در قابل حمل» و «جنگجویان سپیده دم» به استقبال آخر هفته می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی با «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا، چند نوستالژی و سه فیلم جدید «اسکیت‌های نقره‌ای»، «در قابل حمل» و «جنگجویان سپیده دم» به استقبال آخر هفته می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای ائتلاف تهران، احتمال توافق این شورا با جبهه پایداری بالا دانست

وب‌گاه فرارو

سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه دوم اسفند 1402 در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم اظهار داشت: توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی و اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دشمن می خواهد نقاط قوت حرکت ملت ایران را حذف کند و بپوشاند، گفت: دشمن به دنبال ندیدن رویش ها، نقاط روشن و سیاه نمایی است.

وب‌گاه الف

پیکرِ مرحوم امیر سرتیپ «محمد شیرانی» نخستین فرمانده مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های ارتش جمهوری اسلامی مُلقب به «پدرِ کاتیوشای ایران» در اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نتیجه ترکیب نظریه و عمل دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک نظریه است که با نوآوری و خلاقیت به نظام سیاسی تبدیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نتیجه ترکیب نظریه و عمل دانست و گفت: انقلاب اسلامی یک نظریه است که با نوآوری و خلاقیت به نظام سیاسی تبدیل شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس دولت سیزدهم اعلام کرد که اموال بابک زنجانی به کشور بازگشت داده شده است. این اموال به صورت کامل متعلق به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان منبع مالی کشور به صندوق بانک مرکزی بازگردانده می‌شود.