پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه عرشه آنلاین

صمصامی: سال آینده تورم بیش از 40 درصد خواهد بود / پول ملی در 30سال گذشته 600 هزار درصد بی ارزش شده / پول ملی نسبت به زمان قاجار هم بی ارزش تر شده / بزرگ ترین اشتباه دولت رئیسی حذف ارز ترجیحی بود / تغییر قیمت بنزین موجب اعتراض جامعه می شود حسین صمصمامی اقتصاد دان و رئیس دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و عضو دولت محمود احمدی نژاد گفت: تورم در سال آینده بالاتر از 40 درصد...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمرکز دشمن در جنگ شناختی، برای فریب عموم مردم است که همه باید هوشیار باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ شناختی دشمن به دنبال ادراک سازی و اندیشه‌سازی است و راه اصلی مقابله با آن نیز تبیین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مراسم تشییع پیکر حاج رضا خانی مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح کشور را داریم» و توانایی‌های‌شان را هم معرفی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان، حماسه و معجزه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس را نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی دانستند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان، حماسه و معجزه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس را نتیجه ترکیب همت مردمی و...

وب‌گاه گسترش

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» بود و در آینده نیز راه غلبه بر مشکلات استمرار همین تفکر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان، حماسه و معجزه مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس را نتیجه ترکیب همت مردمی و ایمان اسلامی دانستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر انقلاب صبح امروز با دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید خوزستان دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان صبح امرزو با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان فرمودند: به کوری چشم دشمنان پیشرفت ایران متوقف نشد و ادامه نیز خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: دشمنان ملت ایران بر اساس برآوردها و طراحی‌های خود مطمئن بودند که جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما به کوری چشم آنها پیشرفت ایران متوقف نشد

خبرگزاری دانشجو

رهبر انقلاب فرمودند: آنچه که باعث پایداری نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» بود و در آینده نیز راه غلبه برمشکلات همین تفکر است.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» بود و در آینده نیز راه غلبه بر مشکلات استمرار همین تفکر است.