پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد. مخبر در این دیدار ضمن قدردانی از شجاعت، ایثار و فداکاری همه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تأمین امنیت کشور، ایشان را یکی از ذخایر جمهوری اسلامی در عرصه امنیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جمعه 11 اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی 22 بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: جمعه 11 اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی 22 بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: ما اراده کردیم که این پروژه را خودمان انجام دهیم و اکنون مرحله اول احداث نیروگاه دارخوین به اتمام رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان محمود خضرایی، آئین بزرگداشت این شهید والامقام با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان، کارکنان، هنرآموزان و جمعی از خانواده شهدا در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد. امیر سرتیپ خلبان هادیان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «راز بی بی جان» درباره زندگی سیده بتول جزایری، مادر شهید سید محمد حسین علم الهدی به تازگی روانه بازار شده است.

وب‌گاه الف

عملیات خیبر با نام سردارش گره خورده است. هر جا که می شنوی خیبر، حاج همت در ذهنت نقش می‌بندد و پشت بندش آقا حمید باکری. بعضی می‌گویند پیروز بوده و بعضی آن را ناکام تلقی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سید محمد کسائیان، امروز 3 اسفند 1402 درگذشت. سردار سید محمد کسائیان، امروز 3 اسفند 1402 درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سید محمد کسائیان، فرمانده تیپ لشکر 25 کربلا مازندران و فرمانده تیپ 75 ظفر در دوران دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

خبرگزاری تسنیم

سردار سید محمد کسائیان، فرمانده تیپ لشکر 25 کربلا و فرمانده تیپ 75 ظفر در دوران دفاع مقدس، عوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

خبرگزاری تسنیم

انسدادی که جناب سروش و امثال تاج‌زاده اسیرش شده‌اند، محصول عدم اتکا به تجربه‌ی سیاست و نتیجه‌ی قدم گذاشتن در مسیری است که بیشتر جنبه‌ی فانتزی و قدرت‌طلبانه و خروج از چارچوب سیاست داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله محسن قمی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگان جایی برای کسب قدرت و ثروت نیست بلکه یک مجلس ملی است، گفت: این مجلس لنگرگاه آرامش‌بخشی به جامعه در شرایط حساس و خاص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به عنوان گسترده‌ترین رویداد هنری کشور، امروز در حالی به کار خود پایان می‌دهد که نقاط عطف بسیاری داشت.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک صادرات ایران در یازدهمین یادواره شهدای این بانک در مشهد مقدس با تاکید بر اینکه نگرانی دشمنان از ماندگاری و زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا است، از برنامه‌ها و اقدامات جهادی این بانک برای کمک به حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دوره هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل و خلاء گسست نسلی را پر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخابات 11 اسفند را یک رویداد بسیار سرنوشت‌ساز برشمرد و گفت: مردم ایران در انتخابات پیش‌رو همچون راهپیمایی 22 بهمن زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.