پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با اردوهای راهیان نور، از یادمان‌های جنوب کشور بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

کتاب «عقیق» نوشته نصرت‌الله محمودزاده شامل زندگینامه داستانی شهید حاج‌حسین خرازی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دهم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضایی مجد به اندازه‌ای شیفته‌ی فوتبال بود که در زمان شهادت نیز پیراهن ورزشی به تن داشت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته دو فیلم جدید «زندگی ماریا» و «ریچارد جول» و چند فیلم قدیمی همچون «باغبان»، «طلا و مس» و «تک تیرانداز» را تدارک دیده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید نقاط ضعف را بشناسیم و نقاط قوت را بهبود بخشیم، در این مسیر دشمنان می‌خواهند با سیاه‌نمایی نقاط قوت را نابود کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

464 نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، تاکید کردند: تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.

وب‌گاه الف

در بیانیه 464 تن از مدیران مسئول رسانه‌های کشور عنوان شد که تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها نصف جهان پر از شور، آماده رقم زدن حماسه حضور در انتخابات است و فضای مجازی پر از وعده و وعید برای احیای زنده رود؛ در کنار نظرات مختلف مردمی، یک نفر از مردم شرق اصفهان به سادگی تنها نوشته است «آقایان!«زاینده رود» جان ماست، بازیچه انتخاباتی شما نیست، لطفا آن را به دستاویزی برای رای آوردن خود تبدیل نکنید!»

وب‌گاه خبر آنلاین

بوسیدن جوانان توسط محمدباقر قالیباف در یک همایش انتخاباتی با انتقاداتی همراه شد.

وب‌گاه گسترش

چند هفته قبل، آیین‌نامه‌ای برای اجرای واردات خودروهای سواری توسط جانبازان محترم مورد اصلاح قرار گرفت و ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری بعد از ظهر چهارشنبه (9 اسفند 1402) در یک نشست خبری در محل خبرگزاری تسنیم حاضر شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. محصولی با اشاره به نگاه امام (ره) به مشارکت مردم، گفت: امام (ره) مردم را باور داشت و به خاطر همین نقش و جایگاه مردم در فعالیت‌های مختلف نظام بی بدلیل است. مردم سالاری دینی از محکمات نظام است، بنابراین در...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جبهه پایداری گفت: ما انتخابات را در ایران هم حق تعیین سرنوشت، حل الناس و تکلیف می‌دانیم. در جمهوری اسلامی علیرغم شرایط مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس یا شرایط امنیتی و طبیعی مثل زلزله و سیل، هیچ وقت مانع تعطیلی انتخابات نشده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: بدون تردید فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی در اعماق تاریخ منطقه غرب آسیا، آسیای مرکزی، هند و جهان ریشه دوانده و آثار آن در کشورهای مختلف قابل مشاهده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: جایزه بهترین کتاب دفاع مقدس و مقاومت مقدمه و اقدامی در راستای ارتقای سطح کیفی ادبیات پایداری است. ما در سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به‌دنبال تحقق نهضت ترجمه و افزایش 100 برابری تولیدات دفاع مقدس هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزارت آموزش و پرورش، گفت: دانش‌آموزان برای اولین بار نماینده فرماندار در شعب اخذ رای شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در جامعه آماری 450 نفره تاریخ شفاهی فرماندهان و مدیران ارشد، قرارگاهی، یگان‌های رزم و رده‌های تخصصی در دفاع مقدس، 75 نفر از روحانیون عالی‌قدر قرار دارد.