پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: توجهات همه دنیا به این انتخابات بوده و دشمن به خیال خام خود به دنبال گرفتن ضعف از ماست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جشن رویش معتمد، مولود انقلاب که به مناسبت کسب جایگاه نخست پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در میان پژوهشکده‌های سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به پنج عامل اصلی موفقیت پژوهشکده سرطان معتمد، گفت: داشتن الگوی حکمرانی، توجه اصیل و اصلی به علم و فناوری در پیوست فرهنگی اجتماعی،...

خبرگزاری تسنیم

حمیدرضا مقدم‌فر در آیین رونمایی از مجموعه مقالات همایش «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» و «نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» ضمن تجلیل از همه نهادها و پژوهشگران و مراکز مطالعاتی، نکاتی را در ارتباط با مکتب حاج قاسم عنوان کرد.

وب‌گاه الف

وزیر کشور گفت: توجهات همه دنیا به این انتخابات بوده و دشمن به خیال خام خود به دنبال گرفتن ضعف از ماست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه‌شنبه در همایش اقشار و نخبگان لرستان در سخنانی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که امروز توفیق پیدا شد در محضر مردم شریف و بزرگ لرستان باشم، اظهار داشت: قوم لر از نظر رشادت و دلاوری در تاریخ ایران مثال‌زدنی هستند، کسانی که در همه صحنه‌های مهم انقلاب با مردانگی، رشادت، ایثار، صداقت، صفا، صمیمیت و همه وجودشان از کشور، انقلاب...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج اظهار داشت: جشنواره رهاورد سرزمین نور در سطح استان‌ها انجام شده و 17 اسفند جشنواره کشوری این رهاورد در بخش‌های مختلف در اهواز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام کمیته امداد استان تهران با خانواده بسیجی شهید «عباس خلیل زاده» از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سردار جعفری می گوید: در مورخه 21/11/1364 و در آستانه فتح فاو یکی از فرماندهان عالی رتبه بعث به نام کاظم عبود، فرمانده تیپ 111 ارتش عراق به اسارت رزمندگان اسلام در آمده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع نزدیک به دفتر محسن رضایی، اظهارات عضو شورای مرکزی جبهه شریان مبنی بر اینکه «محسن رضایی» خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود، را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول یادمان شهدای شرهانی گفت: حسینیه جدید یادمان شهدای شرهانی هم اکنون آماده بهره برداری و استفاده است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس حوزه زن و خانواده معتقد است: زن در نقطه فاعل و خالق ننشسته و مردها هم چندان ملتفت این معنا از زن نیستند و حداکثر یک ترحم و اقلیت‌پنداری خاصی نسبت به زن‌ها دارند که این‌ها هم بیایند، یک مشاور زنانی هم داشته باشیم و... تا راضی شوند!

وب‌گاه الف

امام جمعه بوشهر گفت: بررسی و تعیین و نصب رهبری و بررسی شرایط رهبری از وظایف مجلس خبرگان رهبری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آیین سیزدهمین اختتامیه سینما انقلاب، جایزه سینمایی «ققنوس» به 6 فیلم حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اهدا شد.