شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زین العابدین پور، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری ارومیه یادداشتی با موضوع فعالیت تشکیلاتی دانشجویان نوشت که متن آن به شرح ذیل است: پایین بودن تعداد دانشجویان فعال در تشکل‌ها دغدغه همیشگی دلسوزان بوده و هست. حضرت آقا نیز در یکی از دیدار‌های دانشجویی حل این مسأله را به تشکل‌ها تکلیف فرموده‌اند. ما به نوبه خود تحقق «جذب حداکثری» را در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، با نگاهی به تاریخچه این ژانر در سینمای ایران از اولین‌ها میتوان به قبل از شروع جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد، درست زمانی که ایرج قادری شروع به ساخت فیلم «برزخی‌ها» کرد. فیلم سینمایی «مرز» نخستین اثر رسمی ژانر دفاع مقدس است که در سال1360 ساخته شد. این فیلم با استقبال خوبی روبه رو شد و همین امر سبب شد تا دیگر هنرمندان به این ژانر سوق پیدا کنند. اما...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: الکترونیکی‌سازی تمام فعالیت‌ها با هدف به حداقل رساندن حضور فیزیکی مردم در واحدهای ثبتی و توسعه دولت الکترونیک باید با اولویت ویژه پیگیری شود.

خبرگزاری تسنیم

حکایت عجیبی است که مستند پگاه آهنگرانی ما را به یاد فیلمهای تخیلی می‌اندازد و اگر مخاطب هیچ شناختی از حقیقت دفاع مقدس نداشته باشد می‌توان این مستند را به عنوان یک فیلم تخیلی البته ضعیف اکران کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رفع مشکلات و چالش‌های آموزش و پرورش به صورت منطقه‌ای و نقطه‌ای ورود کردیم و 26 هزار نیروی خرید خدمات را ساماندهی کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری برای مصون نگه داشتن کشور از فتنه گری‌ها عنوان کرد: بخش مهمی از این تدابیر، راهبرد اساسی نظام برای پیشبرد اهداف کشور در منطقه است. پس ما نیاز داریم در کنار رزمندگان جبهه مقاومت باشیم تا نظام بتواند بر پایه اهداف ترسیم شده پیش برود.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه معدن طبس گفت: مجلس و قوه قضائیه پاسدار رعایت قانون هستند و در این زمینه سختگیرانه برخورد خواهند کرد. حق اولیه کارگر، کار در شرایط ایمن و استاندارد است و هیچ بهانه‌ای برای زیر پا گذاشتن این حق مسلم وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف با بیان اینکه باید دولت‌های اسلامی بیدار شوند، گفت: اگر برای آن‌ها برادری بین مسلمان کافی نیست، غیرت علوی داشته باشند و قدرت خود را با محور مقاومت هم‌افزا کنند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اقتدار عظیمی که امروز در سطح بین المللی داریم به برکت خون شهدا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. شرح پیام دکتر مسعود گنجی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مهرماه، ماه بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که همواره با رایحه‌ی مقاومت و ایثار در هفته‌ی دفاع مقدس عجین می‌گردد، امسال مضاف بر آن تقارن با شکوه، با عِطر دلنشین و روح افزای ولادت با سعادت پیامبر...

وب‌گاه الف

رئیس مجلس با اشاره به حادثه معدن طبس گفت: آیین نامه ایمنی در معادن، مصوب سال 91 زینتی و صوری نیست. هیچ کارفرما یا مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این چنینی را اقتضای کار و یا غیرقابل اجتناب بداند.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مزار شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه تهران با حضور اعضای هیأت رئیسه و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تهران غبار روبی شد.

خبرگزاری مهر

قالیباف در دیدار جمعی از اعضای شبکه ملی ایثارگران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حل مشکلات اقتصادی در گرو فرهنگ جهاد و شهادت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس گزارش دقیقی از علل وقوع حادثه معدن طبس تهیه خواهد کرد و در این زمینه بدون کوچکترین مماشات به نمایندگان و مردم گزارش خواهیم داد.