شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتصاد امروز در شأن فداکاری و ایثار امروز مردم ایران نیست.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان استقلال و پرسپولیس نسبت به جان باختگان حادثه معدن طبس ادای احترام می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در دیدار جمعی از اعضای شبکه ملی ایثارگران با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشد که شاهد کارآمدی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باشیم گفت: حل مشکلات اقتصادی در گرو فرهنگ جهاد و شهادت است.

خبرگزاری تسنیم

سردار معروفی با اشاره به اهمیت توجه به هنرمندان گفت: چرا از سال 1401 تعدادی از هنرمندان، اصحاب رسانه و ورزشکاران لغزیدند؟ به این دلیل که آنها را رها کردیم. ما در بسیج هنرمندان نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به برخی اظهارات درباره اینکه چرا ایران سریعتر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد، گفت: در کمین هستیم و حتما پاسخ خواهیم داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان بازدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سردار فتح‌الله جعفری گفت: سیستم ارتش عراق مخصوصاً در سپاه سوم ظرف 9 ماه متلاشی شد و توانستیم 40 هزار عراقی را به اسارت بگیریم و سلاح و مهمات آنها منهدم و غنیمت بگیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز (دوشنبه، دوم مهرماه) آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن ایثارگران با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی، با هدف تامین مسکن ایثارگران برگزار شد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: مردم از یک حکم ناعادلانه و یا تبعیض بیشتر ناراحت می‌شوند تا از کاستی‌های اقتصادی و یا اجتماعی، لذا نباید به هیچ عنوان اجازه بدهیم تا حس تبعیض و بی‌عدالتی، امنیت روانی و اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار دهد.