شنبه 14 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در نطق پیش از دستور خود گفت: حادثه معدن طبس عمیقا قلب ما و ملت شریف ایران را به درد آورده است. هیچ کارفرما و یا مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این‌چنینی را اقتضای کار و یا غیرقابل اجتناب بداند. وی افزود: کمیسیون صنایع مجلس و آقای نیکزاد به عنوان نماینده ویژه اینجانب به همراه نماینده...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی رفتنی است، چرا که ظلم پایدار نمی‌ماند و پس از آن، مردم جهان آمران و عاملان این جنایات را محاکمه خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

کاسب‌های محل، خصوصا آن‌ها که اهل زورخانه بودند، ساعت 6صبح، دسته‌جمعی می‌رفتند زورخانه کوچه غریبون یک دست ورزش می‌کردند. بعد می‌رفتند مسجد جامع درس مکاسب می‌خواندند تا کسب حلال داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور و تبلور عظمت، بزرگی و همبستگی ملت شریف ایران در برابر متجاوزین به این آب و خاک بود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز جنگ تحمیلی و عرض تسلیت به بازماندگان حادثه‌ی معدن طبس؛ امسال با لطف و فضل الهی و در اجرای برنامه‌های مصوب سازمانی و عمل به سیاست‌های رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین در حوزه‌ی هنر و با...

خبرگزاری میزان

یک آزاده دوران دفاع مقدس گفت: ما یک گروه 23 نفره نوجوان بودیم و کوچکتر از حد معمول به نظر می‌آمدیم، عراقی‌ها به دستور صدام حسین ما را از دیگران جدا کردند و می‌خواستند ما را تبادل و آزاد کنند اما علی‌رغم تبلیغات رژیم بعث عراق ما تمایلی به آزادی نداشتیم و اعلام کردیم اگر در زندان بمیریم آزاده‌ایم، اما ننگ آزادی به دست صدام را هرگز نمی‌توانیم فراموش کنیم.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «مجید بربری»، خاطرات شهید مجید قربانخانی، را که اخیراً مزین به تقریظ رهبر انقلاب شده، روایتی است از "حر" مدافعان حرم.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی با اشار به تکالیف قانونی برای تامین مسکن ایثارگران، گفت: بخش اعظم ایثارگران مسکن و زمین دریافت نکرده‌اند اما موضوع تامین مسکن ایثارگران با جدیت پیگیری خواهم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش از تجهیز انواع بالگردهای ارتش به تجهیزات دید در شب خبر داد و گفت: در رزمایش هوانیروز در اصفهان، عملیات‌ها در شب انجام شد که تحلیل‌گران به این قدرت هوانیروز اعتراف کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی در گرو فرهنگ جهاد و شهادت است، گفت: اجرای صحیح احکام قانون برنامه هفتم، تحول در حل مشکلات ایثارگران را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران زمان دربی تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف عصر امروز در دیدار جمعی از جانبازان شبکه ملی ایثارگران ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور ایثارگری یکایک رزمندگان است، با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز نمادی از دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: گرامیداشت این هفته باید به گونه‌ای باشد که شاهد کارآمدی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باشیم و باور کنیم که امروز...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در جشن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اقتصاد امروز در شأن فداکاری و ایثار امروز مردم ایران نیست.