یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

هویت شهیدان «ابراهیم زمانی باجگانی» و «یعقوب دولتی» از طریق آزمایش DNA مشخص شد.

خبرگزاری مهر

مراسم رونمایی از کتاب «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» نوشته صادق وفایی دوشنبه دوم مهر همزمان با هفته دفاع مقدس در حوزه هنری برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در کلانشهر اهواز با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام جعفر صادق (ع) و ایام هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران به فرزندان خود در نیرو‌های مسلح افتخار می‌کنند، زیرا که مقتدرانه آماده دفاع از میهن اسلامی هستند. رضایی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و لبنان ادامه...

خبرگزاری مهر

بوشهر - معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

وب‌گاه الف

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و رژیم جنایتکار و کودک‌کُش صهیونیستی بر این واقعیت کاملاً واقف هستند که توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران سرنوشت هر سناریو و تعرض محتمل را تغییر خواهد داد و در مواجهه با گردنکشان زورگو و جاه طلبان دنیا پرست، اهل مماشات و سازش نیست.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با اشاره به پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی در حوزه تسلیحات موشکی، گفت: در حال حاضر به عنوان کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی شناخته می‌شویم.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد وحدت نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح در صحنه رزم با واژه‌ی زیبای وحدت حضور دارند.

خبرگزاری مهر

اهواز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دنیا بداند ما به دنبال جنگ نیستیم ولی به هر گونه تجاوز به میهن اسلامی مان توسط نیروهای مسلح ما مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موشک هایپرسونیک «فتاح» نیروی هوافضای سپاه در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس به نمایش درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در اختتامیه هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان قزوین - راژیا، تغییر رویکرد مدیریت سینما از «نجبه‌کشی» به سمت «نخبه‌گرایی» را از دستاوردهای سیاست توجه به استان‌ها در دوران مسئولیت خود دانست.

خبرگزاری مهر

مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری برگزار و در آن دستاوردهای دفاعی و نظامی به نمایش درآمد.

خبرگزاری مهر

مشهد - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر وحشیگری کند عمر خود را کمتر می‌کند و به نابودی نزدیک تر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

خبرگزاری میزان

نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی ادوات سبک، سنگین و تجهیزات خود را در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام راحل به نمایش گذاشتند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده که هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.