یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد وحدت نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح در صحنه رزم با واژه‌ی زیبای وحدت حضور دارند.

خبرگزاری مهر

اهواز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دنیا بداند ما به دنبال جنگ نیستیم ولی به هر گونه تجاوز به میهن اسلامی مان توسط نیروهای مسلح ما مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موشک هایپرسونیک «فتاح» نیروی هوافضای سپاه در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس به نمایش درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در اختتامیه هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان قزوین - راژیا، تغییر رویکرد مدیریت سینما از «نجبه‌کشی» به سمت «نخبه‌گرایی» را از دستاوردهای سیاست توجه به استان‌ها در دوران مسئولیت خود دانست.

خبرگزاری مهر

مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور مقامات ارشد لشکری و کشوری برگزار و در آن دستاوردهای دفاعی و نظامی به نمایش درآمد.

خبرگزاری مهر

مشهد - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی هر چه بیشتر وحشیگری کند عمر خود را کمتر می‌کند و به نابودی نزدیک تر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

خبرگزاری میزان

نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی ادوات سبک، سنگین و تجهیزات خود را در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام راحل به نمایش گذاشتند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده که هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: دوستی و برادری بین دو کشور و ملت بزرگ، متمدن و همسایه ایران و عراق به الگویی ممتاز از روابط همسایگی تبدیل شده و می‌تواند پایه و الگویی برای تقویت همکاری بین کشور‌های منطقه برای تبدیل منطقه به کانون صلح و آرامش و همکاری برای پیشرفت...

وب‌گاه خبر آنلاین

موشک های دوربرد و نقطه‌زن «خیبر شکن» و «دزفول» در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس به نمایش درآمدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ یوسف قربانی روز شنبه در مراسم رژه حماسی نیرو‌های مسلح در اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جهان شاهد نسل کشی در فلسطین است و کشور‌های غربی در مقابل این جنایات، سکوت درپیش گرفته اند. وی تصریح کرد: امروز هیمنه استکبار جهانی توسط گروه‌های مقاومت شکسته شده و این رزمندگان مقاومت رشادت و روحیه مجاهدت را از دفاع مقدس آموختند. امیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - علی حامدین، کتاب «سر سر» یکی از آثار نجمه طرماح درباره زندگی شهید سردار عبدالله اسکندری است که توسط انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است. طرماح بیشتر در حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت می‌نویسد و کار خود را با کتاب «کبوتر دو برجه» شروع کرده است. وی با شهادت سردار عبدالله اسکندری، کتابی با عنوان «سر سر» نوشته که داستان زندگی این شهید را روایت می‌کند. فرا...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امورخارجه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی نوشت: «مقاومت و اقتدار» تنها راه حراست از کشور، تمامیت سرزمینی، امنیت ملی و نیز اسلام عزیز در مقابل متجاوزان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین - راژیا شامگاه جمعه 30 شهریورماه با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، عباس کاظمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و حسین براتی مدیرکل ارشاد اسلامی استان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. در ابتدای این مراسم حسین براتی...

خبرگزاری مهر

رشت _ جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اجماع جهانی بر علیه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس گفت: دریادلان ایران پهنه آبی جهان را برای دشمن نا آرام کرده‌اند.