یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

قم - معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده و دچار خطای راهبردی در اقدامات خود نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی ادوات سبک، سنگین و تجهیزات خود را در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام راحل به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: امیدوارم نسل جوان ایران با درک ارزش ایثار در راه وطن، پاسدار سرزمین‌مان باشد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از برگزاری و اجرای ده‌ها عنوان ویژه‌برنامه در سطح مناطق مختلف پایتخت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: غبارروبی و اهدای گل به مزار شهدای گمنام، تجدید میثاق با شهدا از برنامه این هفته محسوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موشک جهاد، جدیدترین موشک بالستیک نیروی هوافصای سپاه است که برای اولین بار در رژه نیروهای مسلح به نمایش درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و رژیم جنایتکار و کودک‌کُش صهیونیستی بر این واقعیت کاملاً واقف هستند که توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران سرنوشت هر سناریو و تعرض محتمل را تغییر خواهد داد و در مواجهه با گردنکشان زورگو و جاه طلبان دنیا پرست، اهل مماشات و سازش نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موشک جهاد، جدیدترین موشک بالستیک نیروی هوافصای سپاه است که برای اولین بار در رژه نیروهای مسلح به نمایش درآمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در آیین رژه ملی نیرو‌های مسلح به‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس در بندر عباس علاوه‌بر یگان‌های پیاده (زمینی)، هوایی، محمول خودرویی و عملیات چتربازی، 580 یگان شناور سطحی و زیرسطحی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین رژه رفتند. رژه هوایی با مشارکت یگان‌های پروازی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور جنگنده‌های اف 4،...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

خبرگزاری مهر

در جریان رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس21 موشک بالستیک به نمایش درآمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (شنبه) همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) در جریان رژه نیرو‌های مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد. سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در این رژه عبارت بودند از: رادار سامانه موشکی تلاش، سکوی پرتاب سامانه موشکی تلاش، رادار سامانه 15 خرداد (جوشن)، سکوی پرتاب سامانه 15 خرداد،...

خبرگزاری مهر

بندرعباس - جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح به صورت آگاهانه و مقتدرانه نه سیاست تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی را در دستور کار دارند.

خبرگزاری دانشجو

نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی ادوات سبک، سنگین و تجهیزات خود را در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام راحل به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو

جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و رژیم جنایتکار و کودک‌کُش صهیونیستی بر این واقعیت کاملاً واقف هستند که توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران سرنوشت هر سناریو و تعرض محتمل را تغییر خواهد داد و در مواجهه با گردنکشان زورگو اهل مماشات و سازش نیست.