یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

با آغاز جنگ تحمیلی، بسیاری تصور می‌کردند ایران توان مقاومت در برابر ارتش عراق را ندارد. اما عملیات‌های هوشمندانه ایران، از حصر آبادان تا فتح فاو، تمام پیش‌بینی‌ها را برهم زد و موازنه جنگ را تغییر داد. این نبرد‌ها نشان داد که اراده و تاکتیک‌های نوین می‌تواند بر قدرت نظامی غلبه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تهران - ایرنا - رئیس جمهور با تاکید بر این که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس امید دشمنان را ناامید کردند، گفت: مردم ایران به میدان آمدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

یگان‌های نمونه پیاده ارتش، سپاه پاسداران و فراجا به همراه یگان‌های نمونه بسیج و یگان‌های مردمی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، بزرگ‌ترین فداکاری‌ها در سرتاسر کشور رخ داد و دشمن در نهایت به ناامیدی رسید. ارتش و نیرو‌های مسلح ما، همان‌طور که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده‌اند، زینت و عزت سرزمین هستند و باعث امنیت ایران بزرگ. وی افزود: نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی...

خبرگزاری مهر

یگان‌های نمونه پیاده ارتش، سپاه پاسداران و فراجا به همراه یگان‌های نمونه بسیج و یگان‌های مردمی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار هیچگاه نمی‌تواند به کشور حمله کند زیرا مقاومت و ایستادگی مردمان این مرز و بوم در دفاع مقدس با همگان ثابت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم رژه نیرو‌های مسلح همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در سراسر کشوربرگزار شد. در این مراسم، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، سرلشکر حسین سلامی...

خبرگزاری مهر

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام (ره) آغاز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

چهارصد و شصت و دومین شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله» با عنوان «دفاع مقدس ملت ایران، سرمشق مقاومت امت اسلامی» منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «کتاب یک» به مناسبت هفته دفاع مقدس به معرفی 6کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درک جامع فرایند دفاع مقدس را از ضرورت جهاد تبیین دانست.