یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مراسم امروز رژه نیروهای مسلح در تهران از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه با عنوان «شاهد 136 B» رونمایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مراسم امروز رژه نیروهای مسلح در تهران از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه با عنوان «شاهد 136 B» رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی، توانمندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش به نمایش در آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژه نیروهای مسلح صبح امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

موشک جهاد، جدیدترین موشک بالستیک نیروی هوافصای سپاه است که برای اولین بار در رژه نیروهای مسلح به نمایش درآمد.

خبرگزاری مهر

نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برخی ادوات سبک، سنگین و تجهیزات خود را در رژه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام راحل به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو

سامانه‌های پدافندی نیروی هوا فضای سپاه و انواع موشک بالستیک از نوع عماد، سجیل، خرمشهر و فتاح و موشک کروز پاوه در رژه نیرو‌های مسلح در تهران نمایش داده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این رژه ملی با حضور یگان‌های پیاده (زمینی)، هوایی، دریایی، عملیات چتربازی و خودرویی به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است. یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی ارتش، سپاه، فراجا و شناور‌های مردمی به صورت همزمان در آب‌های جنوبی کشور رژه می‌روند. تیزپروازان نیروی هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه پاسداران به همراه خلبانان هوادریای نیروی دریایی ارتش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در حضور رئیس جمهور آغاز شد.

خبرگزاری مهر

سامانه‌های پدافندی نیروی هوا فضای سپاه و انواع موشک بالستیک از نوع عماد، سجیل، خرمشهر و فتاح و موشک کروز پاوه در رژه نیروهای مسلح در تهران نمایش داده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در حضور رئیس جمهور آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با تاکید بر این که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس امید دشمنان را ناامید کردند، گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با تاکید بر این که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس امید دشمنان را ناامید کردند، گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

خبرگزاری میزان

مراسم رژه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز شنبه (31 شهریور 1403) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین رژه 31 شهریور نیروهای مسلح به‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، در تهران و سایر مراکز استان‌ها برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

با آغاز جنگ تحمیلی، بسیاری تصور می‌کردند ایران توان مقاومت در برابر ارتش عراق را ندارد. اما عملیات‌های هوشمندانه ایران، از حصر آبادان تا فتح فاو، تمام پیش‌بینی‌ها را برهم زد و موازنه جنگ را تغییر داد. این نبرد‌ها نشان داد که اراده و تاکتیک‌های نوین می‌تواند بر قدرت نظامی غلبه کند.