یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار هیچگاه نمی‌تواند به کشور حمله کند زیرا مقاومت و ایستادگی مردمان این مرز و بوم در دفاع مقدس با همگان ثابت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم رژه نیرو‌های مسلح همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در سراسر کشوربرگزار شد. در این مراسم، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، سرلشکر حسین سلامی...

خبرگزاری مهر

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام (ره) آغاز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

چهارصد و شصت و دومین شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله» با عنوان «دفاع مقدس ملت ایران، سرمشق مقاومت امت اسلامی» منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «کتاب یک» به مناسبت هفته دفاع مقدس به معرفی 6کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درک جامع فرایند دفاع مقدس را از ضرورت جهاد تبیین دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اردبیل گفت: اگر نمایندگان اجازه فروش نفت را به صورت موردی از آقای پزشکیان بگیرند تمام پروژه‌ها به اتمام می‌رسد. استان اردبیل بالاترین رای را به ایشان داده است طبعاً انتظار از ایشان انتظار خاصی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهارصد و شصت و دومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، به تأمل درباره این تجربه بزرگ اختصاص دارد و آن را به عنوان الگویی کارآمد و موفق برای همه ملت‌های مسلمان بررسی کرده است. تیتر نخست این شماره از این نشریه «دفاع مقدس ملت ایران، سرمشق مقاومت امت اسلامی» است و تصویری از چند شهید شاخص مقاومت روی صفحه یک آن به چشم می‌خورد. این هفته‌نامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر رهبر انقلاب گفت: اگر می‌خواهید بچه‌ها آسیب نبینند و دچار تبلیغات سوء و مسموم دشمن نشوند در جایگاه‌های نماز جمعه حاضر شوید. بهترین راه برای سالم ماندن شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهاجرت دانشجویان، یکی از بحث‌های پرحاشیه‌ای است که هر روز رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد. دنیای ناشناخته‌ی آن ور آب، تبلیغات رنگانگ و موج سیاه نمایی‌ها از فضای داخل کشور، همیشه برخی را راغب و مشتاق به مهاجرت موقت یا دائم می‌کند. مستند «حبیب آقا» با انتخاب سوژه‌ای به طور غیر مستقیم به این مساله می‌پردازد. در این مستند، به بررسی زندگی حبیب آقا،...