یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 19 تهران از آماده سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام راحل به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

خبرگزاری مهر

درگذشت ابراهیم اقلیدی، مترجم و محقق «هزار و یک‌شب» و اعطای دکترای افتخاری مستندنگاری به گل‌علی بابایی از جمله مهم‌ترین اخبار کتاب و ادبیات در این هفته بودند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با وزیر راه و شهرسازی قرار گذاشتیم در کم‌تر از 2 سال مشکل مسکن ایثارگران را به‌صورت ریشه‌ای حل کنیم.

خبرگزاری مهر

شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی جزییات ارائه دروس عمومی مهرماه 1403 برای دانشجویان علوم پزشکی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را در قالب ساختارهای متنوع تدارک دیده که روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تداوم روند قدرت افزایی دفاعی برای مقابله متناسب و موفق با تهدیدات متصور در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی، هوا و فضا و دستیابی به سامانه‌ها و فناوری‌های نوین و نو ظهور با تکیه بر توانمندی‌های بومی و ایرانی، همچنان در اولویت سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال‌احمر در یادواره شهدای امدادگر یزد، با اشاره به اعزام بیماران چشمی حادثه تروریستی لبنان گفت: حال عمومی بیماران لبنانی در ایران خوب است.

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: شهید رئیسی تمام ظرفیت دولت سیزدهم و مجموعه‌های مختلف را برای راهیان نور بسیج کرده بود و خود شخصا از یادمان‌ها بازدید داشت.

خبرگزاری مهر

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد آغاز دفاع مقدس، این رخداد عظیم را میدان آشکار شدن ظرفیت‌های انقلاب و نظام اسلامی برای دستیابی به آرمان‌های بلند خود دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس جمهور گفت: یک نخبه دانشگاهی که برای کنفرانس های علمی به خارج از کشور می رود وقتی به کشور برمی گردد با برچسب های ناروا و اتهامات امنیتی با او برخورد می شود. بااینگونه برخوردها دیپلماسی علمی محقق نمی شود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رییس جمهور گفت: جایگاه و رسالت مهمتری را برای فرهنگستان‌ها قائل هستیم و آنها علوم اتاق فکر است و باید نقش اتاق فکر را با توجه به رسالتش داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود بختیاری: ارتش چندین بار گفته بود که عراق می‌خواهد به ایران حمله کند ولی حرفش خریداری نداشت./ رفیق‌دوست: در سپاه اصلا آمادگی جنگ نظامی نداشتیم ولی مجبور شدیم./ علایی: در ماه های اول پس از فروپاشی نظام سلطنتی، مسئله‌ی اول ارتش کسب آمادگی برای رزم نبود / شیرعلی نیا: ماجرا فراتر از این است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف روز پنج شنبه در نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم با تبریک هفته وحدت و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را وحدت دانست. وی با بیان اینکه جلسه هیات امنای فرهنگستان‌ها را به زودی تشکیل خواهیم داد، بیان کرد: جایگاه و رسالت مهمتری را برای فرهنگستان‌ها قائل هستیم. فرهنگستان علوم اتاق فکر است، فرهنگستان باید نقش اتاق...

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف با بیان اینکه مجلس و دولت چهاردهم به طور مداوم بر اجرای برنامه هفتم توسعه تاکید دارند، گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود، باید این برنامه را میثاق ملی بدانیم زیرا دولت و مجلس آن را با خرد جمعی تدوین و تصویب کرده‌اند و قابل تحقق و اجرا است.