یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در کنگره بین المللی علی بن محمد باقر علیه‌السلام گفت: این مساجد و محیط‌های فرهنگی پایگاه‌های جنگ نرم و سخت ما هستند و باید شرایط را متناسب با نیازهای روز تنظیم کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اصلاح نحوه اجرای قانون و قانونگذاری تأکید کرد که با هدف حل مشکلات مردم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حکم رهبر انقلاب حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی به عنوان امام جمعه شهرکرد منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت ارزیابی متون بخش «سردار آسمانی» نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

کاشان - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در یک جنگ به تمام معنای ترکیبی هستیم، گفت: نوع مبارزه‌ای که در این جنگ باید انجام بدهیم نیازمند به فرهنگ خاندان عصمت و طهارت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: گذر زمان بر اراده جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خونخواهی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه خللی ایجاد نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی کودک کش باید تاوان اشتباه احمقانه و رذیلانه خود و زیاده خواهی نظام سلطه را بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: توفیق پیدا کردیم که دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل حضور پیدا کردیم و از چندین پروژه عمرانی بازدید به عمل آورده شد.

وب‌گاه الف

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.

خبرگزاری تسنیم

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شد.

خبرگزاری مهر

با حکم رهبر انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد توسط رهبر انقلاب منصوب شد حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد توسط رهبر انقلاب منصوب شد به گزارش عرشه آنلاین؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به اعزام زائران عمره مفرده، توصیه‌هایی را درباره بهره‌مندی معنوی و همچنین رعایت قوانین کشور میزبان مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند خط مترو تهران روز شنبه 31 شهریور تعطیل است.