یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تعطیلی یکی از خطوط این مترو در روز 31 شهریور خبر داد.

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ایران از قدرت پاسخگویی به قدرت ضربه اول رسیده گفت: ایران بالاترین قدرت نظامی و دفاعی منطقه را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان زنجانی اظهار داشت: در طول 100 سال گذشته، دو شهریور سرنوشت‌ساز در ایران رخ داده است. وی خاطرنشان کرد: یکی شهریور 1320 و دیگری شهریور 1359 بکد. در شهریور 1320 کشورمان کشور ما در سیطره یک پادشاه بود تصمیم گرفتند ایران را اشغال کنند. پادشاه کشور به عنوان...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: فرهنگستان علوم اتاق فکر است، فرهنگستان باید نقش اتاق فکر با توجه به رسالتش داشته باشد. نقطه قوت فرهنگستان در این زمینه این است که نیروی لایزال و بی‌اندازه در اختیار این اتاق فکر وجود دارد.

خبرگزاری مهر

عضو دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری گفت: می خواهیم توجه بخش وسیع از جامعه را معطوف اهمیت زبان فارسی کنیم، چون شعار ما در این دفتر این است: فارسی وطن ماست.

خبرگزاری مهر

برنامه های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای هفته دفاع مقدس امسال اعلام شد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 19 تهران از آماده سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام راحل به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

خبرگزاری مهر

درگذشت ابراهیم اقلیدی، مترجم و محقق «هزار و یک‌شب» و اعطای دکترای افتخاری مستندنگاری به گل‌علی بابایی از جمله مهم‌ترین اخبار کتاب و ادبیات در این هفته بودند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با وزیر راه و شهرسازی قرار گذاشتیم در کم‌تر از 2 سال مشکل مسکن ایثارگران را به‌صورت ریشه‌ای حل کنیم.

خبرگزاری مهر

شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی جزییات ارائه دروس عمومی مهرماه 1403 برای دانشجویان علوم پزشکی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را در قالب ساختارهای متنوع تدارک دیده که روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تداوم روند قدرت افزایی دفاعی برای مقابله متناسب و موفق با تهدیدات متصور در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی، هوا و فضا و دستیابی به سامانه‌ها و فناوری‌های نوین و نو ظهور با تکیه بر توانمندی‌های بومی و ایرانی، همچنان در اولویت سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال‌احمر در یادواره شهدای امدادگر یزد، با اشاره به اعزام بیماران چشمی حادثه تروریستی لبنان گفت: حال عمومی بیماران لبنانی در ایران خوب است.

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: شهید رئیسی تمام ظرفیت دولت سیزدهم و مجموعه‌های مختلف را برای راهیان نور بسیج کرده بود و خود شخصا از یادمان‌ها بازدید داشت.

خبرگزاری مهر

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد آغاز دفاع مقدس، این رخداد عظیم را میدان آشکار شدن ظرفیت‌های انقلاب و نظام اسلامی برای دستیابی به آرمان‌های بلند خود دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان