یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

فرمانده دانشگاه دافوس ارتش با بیان اینکه در برابر هر تهدیدی محکم ایستاده‌ایم، گفت: باید آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم، زیرا دشمن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، 29 شهریور) در دومین رزمایش فرهنگی معنوی رهروان شهدا سپاه پاسداران که در سراسر کشور آغاز شد، گفت: ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک عرض می‌کنم. وی افزود: خداوند متعال پیامبر عظیم الشأن اسلام را به رسالت مبعوث کردند تا قل و زنجیر اسارت...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه گفت: ایران سربلند بر استوانه‌های مستحکم اقامت شهیدان ما رفعت پیدا کرده است و در مقابل هیچ قدرتی کُرنش نمی‌کند و با هیچ ظالمی سر سازش ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی صبح امروز در آیین اختتامیه بخش علمی کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر علیه‌السلام گفت: ما در زندگی خود به تبع خلقتی که برایمان رقم خورده باید راه رسیدن به خدا را از خود او جویا شده و بخواهیم. وی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با بیان اینکه حضرت دخالتی در امر وحی نداشت، افزود: ایشان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه کافران و مشرکین امروز در دنیای استکبار انقلاب اسلامی را تحمل نکردند، گفت: هجوم سراسری به قلب انقلاب اسلامی آغاز شد و ما در نابرابری و کمبود سلاح و تجهیزات در مظلومانه‌ترین فضای سیاسی بین المللی در سخت‌ترین آرایش قدرت مستکبران ایستادیم.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه گفت: ایران سربلند بر استوانه‌های مستحکم اقامت شهیدان ما رفعت پیدا کرده است و در مقابل هیچ قدرتی کُرنش نمی‌کند و با هیچ ظالمی سر سازش ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا با فرمان سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی آغاز شد. در این رزمایش فرهنگی، دیدار سراسری پاسداران و بسیجیان با 150 هزار خانواده معظم شهید و جانباز 70 درصد سپاه و بسیج انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه 29 شهریور) در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با تبریک هفته وحدت و 17 ربیع‌الاول میلاد حضرت محمد (ص) گفت: باعث خرسندی است که به استان شهیدپرور، ولایتمدار و نامدار اصفهان سفر کردم و در جمع مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که نمادی از تمدن، فرهنگ و سرآمدان شعر،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف با اشاره به پیش‌بینی موضوع مولدسازی در برنامه هفتم توسعه و با تأکید بر اینکه مولدسازی می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات شما را حل کند، گفت: توجه به این مهم کفایت می‌کند که استان اصفهان بتواند زیرساخت‌های خود را تکمیل کند به شرطی که دستگاه‌های مختلف همراهی لازم را داشته باشند و مدیران قوی و امین متولی این موضوع شوند.

خبرگزاری مهر

گرگان - جانشین فرمانده فراجا گفت: بصیرت و هوشمندی مردم باعث خنثی شدن نقشه های پلید دشمنان می شود.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت چهاردهم به طور مداوم بر اجرای برنامه هفتم توسعه تاکید دارند، گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود، باید این برنامه را میثاق ملی بدانیم زیرا دولت و مجلس آن را با خرد جمعی تدوین و تصویب کرده‌اند و قابل تحقق و اجرا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی دامت افاضاتُه اکنون که جناب آقای نکونام امام جمعه‌ی محترم و خدوم شهرکرد کناره گیری کرده اند جناب‌عالی را که بحمدالله از سوابق نیک علمی و عملی برخوردار میباشید به امامت شهرکرد و نمایندگی خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب میکنم. استان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مولدسازی می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کند، گفت: توجه به این مهم کفایت می‌کند که استان اصفهان بتواند زیرساخت‌های خود را تکمیل کند.

وب‌گاه فرارو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: «خط مترو پرند و ایستگاه‌های شاهد باقرشهر و حرم مطهر امام خمینی (ره) در خط یک، روز 31 شهریور به‌دلیل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح تعطیل خواهند بود.