یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه الف

نخستین دوره سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی شاهین‌شهر با موضوع «سرداران شهید شهر» ازسوی شهرداری و شورای اسلامی این شهر، برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خبر داد: «در هفته دفاع مقدس، 6 کتاب حوزه جهاد و مقاومت که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آنها تقریظ نگاشته‌اند، معرفی خواهد شد. انس با کتاب بخش مهمی از سلوک شخصی و توصیه همیشگی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است.»

خبرگزاری مهر

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خبر داد: در هفته دفاع مقدس، 6 کتاب حوزه جهاد و مقاومت که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آنها تقریظ نگاشته‌اند، معرفی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آئین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب صلح که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد طی سخنانی با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام و همچنین هفته وحدت اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه دفاع از تمامیت ارضی کشور، حفظ استقلال و حفظ...

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، مدرک درجه 1 هنری، هم‌طراز با مدرک دکترای افتخاری را گلعلی بابایی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس اعطا کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جمع خبرنگاران رسانه‌های مختلف، به تشریح برنامه‌های بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در هفته دفاع مقدس باید در هر شهر یک ایثارشهر بزرگ ایجاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اوقاف استان تهران از اختصاص 35 درصد موقوفات کشور به استان تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: ما رکورد درمان رزمندگان در جنگ را از نظر «زمان» در جنگ‌های صد سال اخیر شکسته‌ایم و عمل جراحی مجروحان جنگی را به نیم‌ساعت رساندیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نشستی تخصصی در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

مشهد - سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: کتابخانه های عمومی، خانه ادبیات دفاع مقدس هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش برنامه‌های متنوع و متعددی را جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی در پیامی تاکید کرد که ارتش این شجره طیبه، شکوفایی، اقتدار و محبوبیت مردمی خود را رهین ایثار رزم‌آوران و صلابت و صبر و درایت خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازانش می‌داند.