یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: به‌دلیل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح روز 31 شهریور خط مترو پرند و ایستگاه‌های شاهد باقرشهر و حرم مطهر امام خمینی (ره) در خط یک تعطیل خواهند بود. به گزارش عرشه آنلاین هادی زند با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس اعلام کرد: سرویس‌دهی در ایستگاه‌های نمایشگاه شهر آفتاب، فرودگاه امام خمینی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتقام ترور اسماعیل هنیه یک اطلاعیه منتشر کرد ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتقام ترور اسماعیل هنیه یک اطلاعیه منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اعلام کرد: به آمریکای جنایتکار و رژیم دست‌نشانده جعلی آن در منطقه هشدار می‌دهیم همانطور که وعده صادق خود را محقق ساختیم، گذر زمان بر اراده جمهوری اسلامی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس را گرامی داشت. متن این بیانیه به شرح زیر است: تاریخ سراسر افتخار و غرورآفرین انقلاب اسلامی، مملو از برگ‌های زرین غیرت و افتخار فرزندان این سرزمین مقدس است که دفاع مقدس همچون نگین درخشان بر تارک آن نقش بسته و فرصت مغتنمی را پدید آورده تا با بازگویی و واکاوی حماسه عظیم ایثار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید حسین حسینی، سرپرست دانشگاه تهران صبح روز چهارشنبه 28 شهریور ماه در نشست شورای دانشگاه تهران که در محل سالن اجلاس شهید رئیسی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع‌الاول و آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: همه ما به عنوان متولیان و مسئولان دانشگاه تهران یک وظیفه بسیار مهم داریم و آن توجه...

خبرگزاری مهر

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خط مترو پرند و چند ایستگاه در خط یک، روز 31 شهریور به دلیل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح تعطیل خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خط مترو پرند و ایستگاه‌های شاهد باقرشهر و حرم مطهر امام خمینی (ره) در خط یک، روز 31 شهریور به‌دلیل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری میزان

ستاد کل نیرو‌های مسلح طی بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اعلام کرد: نظام کودک‌کش صهیونیستی بداند دفاع مقدس و میراث شهیدان والا مقام، انقلاب شکوهمند و فرزندان انقلابی و جهادی آن را برای همیشه تاریخ بیمه و بیدار کرده است و ایران اسلامی علیرغم همه نقشه‌های شوم آنان از تهدید و تهاجم تا تحریم و فتنه، سربلند و سرافراز در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دستورالعمل «آیین نودانشجویان» ویژه آغاز سال تحصیلی 1404-1403 را به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون در روزهای میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع‌مقدس فیلم‌هایی را تدارک دیده که روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بالا رفتن توان بازدارندگی یعنی صلح؛ وقتی توان بازدارندگی بالا می‌رود یعنی صلح برقرار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی با آغاز هفته دفاع مقدس، جمعه 30 شهریورماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان