یک‌شنبه 15 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت به‌مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی با عنوان سرود سرو، گفت: شاعران به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس بودند.

خبرگزاری تسنیم

سردار رمضان شریف: حماسه‌ها و موفقیت‌های امروز جبهه مقاومت از برکات انقلاب اسلامی و ناشی از بسط روح مقاومت و فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران در فراسوی مرزهای کشور است.

وب‌گاه الف

عزت‌الله ضرغامی که به تازگی با حکم حسین دهقان به سمت رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان منصوب شده بود، از این سمت کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر گردشگری دولت سیزدهم از مسئولیت هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچ مانعی پیش روی نیست همه موانع قابل برداشتن هستند، گفت: بعضی از ناترازی‌هایی که در کشور بوجود آمده را می‌توان با تکیه بر مردم حل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عزت‌الله ضرغامی از مسئولیت هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران؛ 10 نمایش که با حمایت این اداره کل و همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران تولید شده‌اند؛ در قالب فصل‌واره ایثار، در شهرستان‌های استان اجرا می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین رویداد ملی جهادگران کسب و کار بسیج اصناف که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اگر مردم در کنار ارتش، سپاه و سایرین به میدان نمی‌آمدند این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد. وی ادامه داد: 92 هزار شهید بسیجی که از فرهنگ عاشورا درس گرفته بودند به میدان آمدند و جنگ را به نفع ما تغییر دادند. همه...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت گفت: موضوع امروز کشور این نیست که زندان اوین را تبدیل به دانشگاه کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت گفت: موضوع امروز کشور این نیست که زندان اوین را تبدیل به دانشگاه کنیم.