پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن ابراز همدردی و همدلی جامعه هنری با مردم مصیب‌زده فلسطین، اعلام می‌کند اجراهای صحنه ای موسیقی (کنسرت) امروز چهارشنبه 26 مهرماه در سراسر کشور برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: با توجه به عزای عمومی و ابراز همدردی با مردم غزه اجراهای صحنه‌ای موسیقی امروز - چهارشنبه -26 مهرماه برگزار نمی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از صحنه‌های کشمش و مجادلات تازه ساترا به نمایندگی از صداوسیما با شبکه نمایش خانگی بر سر مهران مدیری است. مدیری که بعد از حوادث سال گذشته روابط چندین و چند ساله‌اش با سازمان شکرآب شد؛ قرار بود تا در شبکه نمایش خانگی برنامه «اسکار» را بسازد. کشمکش‌های صداوسیما با شبکه نمایش خانگی تمامی ندارد، پیمان جبلی رییس این سازمان بار‌ها و بار‌ها به هر شکلی گلایه و نارضایتی خود را اعلام کرده...

وب‌گاه خبر آنلاین

کشمکش‌های صداوسیما با شبکه نمایش خانگی تمامی ندارد، پیمان جبلی رییس این سازمان بارها و بارها به هر شکلی گلایه و نارضایتی خود را اعلام کرده و گاهی پا را فراتر از آن گذاشته و شبکه نمایش خانگی را با اتهاماتی همچون انتشار بی اخلاقی و... نواخته است؛ اما این روزها خبرهای مرتبط با مهران مدیری نشان می‌دهد که صداوسیما برای آگهی‌هایی که در آینده پخش نخواهد شد هم او را تحت فشار قرارداده و باید...

خبرگزاری تسنیم

چهار خواننده محبوب نسل اول موسیقی پاپ پس از انقلاب به همراه محمدرضا چراغعلی دور هم جمع شدند تا از اجرای پیش‌رویشان بگویند.

خبرگزاری تسنیم

محمد میرزمانی معتقد است که برخوردهای سلیقه‌ای در ارگان‌های مختلف نسبت به هنر موسیقی، یکی از معضلات بزرگ این هنر است؛ لذا سند موسیقی می‌تواند یک بار برای همیشه این مشکل را حل و فصل کند.

خبرگزاری تسنیم

پیروز ارجمند آهنگساز و مدیر اسبقِ دفتر موسیقی وزارت ارشاد، معتقد است که مهمترین سند برای موسیقی کشور نظرات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی زبان شعر و ادبیات را بستری برای تبیین و ماندگاری افتخارات و دستاورد‌های ملی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار مجوزهای صادره در مرداد و شهریورماه را اعلام کرد که بر اساس آن، مجوز 548 تک‌آهنگ صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار مجوزهای صادره در مرداد و شهریورماه را اعلام کرد که بر اساس آن، مجوز 548 تک‌آهنگ صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار مجوزهای صادره در مرداد و شهریورماه سال جاری را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در هشت سال دفاع مقدس، چندین و چند سفر به مناطق جنگی داشته‌اند و اجراهای بسیاری را برای رزمندگان به صحنه برده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مدت زمان 4 ماهه، 1070 اجرا، به روی صحنه رفته است که نسبت به یکی - دو سال اخیر و حتی شاید قبل‌تر، از افزایش خوبی برخوردار بوده است.

خبرگزاری دانشجو

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر فراخوان حضور هنرمندان برای شرکت در بخش غیررقابتی این رویداد را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه، شاعر که برای مصاحبه درباره سمت خود در دفتر موسیقی و شعر صدا و سیما به ایسنا آمده بود، درباره وضعیت شعر و این‌که برخی معتقدند، شعر مخاطب خود را از دست داده و اثرگذار نیست، اظهار کرد: شعر بااصالت‌ترین هنرهاست، ماندگارترین هم هست؛ در شعر حکمت است و به نظرم حکمت خمیرمایه اصلی هنر است. حاکمان باید حکمت بدانند و اگر حکمت بلد نباشند، نباید...