پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر گفت: مناقب‌خوانی هنری است که نیاکان به واسطه آن بسیاری از تعالیم دینی را منتقل کردند، پیشنهاد می‌دهم این هنر به عنوان میراث موسیقی ایران ثبت ملی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مناقب‌خوانی هنری است که ایرانی‌ها برایش خون دادند، این هنر اصولی دارد و با توجه به اینکه میراث ایرانیان است باید در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود.» اینها بخشی از گفته‌های هوشنگ جاوید، گردآوردنده آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران» است که امروز 20 شهریورماه در نشست خبری رونمایی از این آلبوم مطرح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نشست رونمایی آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران» امروز 20 شهریورماه با حضور هوشنگ جاوید (گردآوردنده آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران») و میلاد عرفانپور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در سالن سلمان هراتی برگزار شد. میلاد عرفانپور در این جلسه اظهار کرد: مرکز موسیقی حوزه هنری همواره یکی از رویکردهایش طی سالیان گذشته، تلاش در جهت حفظ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای هنر کشور صبح امروز دوشنبه بیستم شهریور با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو و با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور جلسه ادامه بررسی سند ملی موسیقی کشور برگزار شد. وزیر فرهنگ در این...

خبرگزاری تسنیم

«مناقب‌خوانی هنری است که ایرانی‌ها برایش خون دادند، این هنر اصولی دارد و با توجه به اینکه میراث ایرانیان است باید در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شود.» اینها بخشی از گفته‌های هوشنگ جاوید، گردآوردنده آلبوم «مناقب‌خوانی در ایران» است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره از جشنواره منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: یراحی خودش به‌سمتی رفت که از یک جایی به بعد نخواست تعامل کند، خیلی‌ها پست گذاشتند که ما دیگر با جمهوری اسلامی یا این دفتر موسیقی کاری نداریم و دیگر مجوز نمی‌گیریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، رضا مهدوی (دبیر جشنواره)، کامبیز روشن روان (یکی از مشاوران دبیر جشنواره)، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی (اعضای شورا) و امیر عباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) برگزار...

وب‌گاه عصر ایران

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: چون حرم اهل‌بیت (ع) اینجا هستند. در اروپا هم که ممکن است مثل من و شما به دین نگاه نکنند، این پذیرفته شده است که یانی می‌تواند در آکروپلیس برنامه موسیقی اجرا کند، اما در واتیکان نمی‌تواند. این ملاحظات اجتماعی و اعتقادی و مبنایی را آنجا هم می‌بینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: جلسه‌ای با تمام تهیه‌کنندگان موسیقی گذاشتیم و به آنها توضیح دادیم که از خوانده‌هایتان مراقبت کنید تا جوگیر نشوند و اتفاقی برایشان نیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر برگزار و در این جلسه زمان برگزاری جشنواره 23 تا 28 بهمن ماه امسال تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سالاری با بیان اینکه اگر دنبال انتقام‌گیری بودیم که این همه آدم اجرا نداشتند، گفت: یراحی خودش به سمتی رفت که از یک جایی به بعد نخواست تعامل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون هنری وزارت ارشاد گفت: بارها برای بسیاری از بچه‌های تئاتر به قوه قضائیه زنگ زدم و با مشاور محترم دادستان مفصل صحبت کردم. برخی از اینها جوگیر شده یا تحت فشار آن کارها را کرده بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر 23 تا 28 بهمن ماه سال جاری در بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود.