پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با صدور احکامی از سوی سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

با صدور احکامی از سوی محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 70 آلبوم موسیقی طی سه ماه نخست امسال از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرده‌اند و برای 940 تک آهنگ و سه آلبوم تصویری موسیقی نیز در این مدت از دفترموسیقی مجوز انتشار صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی دفتر موسیقی، آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه اجرا‌های صحنه ای، آلبوم و تک آهنگ طی سه ماه نخست سال 1402 اعلام شد. در سه ماهه اول سال 1402، 292 اجرای صحنه‌ای مجوز دریافت کرده و تعداد دفعات این برنامه‌ها به 776 نوبت اجرا در کشور رسید. در مدت یاد شده، 70 آلبوم موسیقی مجوز دریافت کرده‌اند و برای...

خبرگزاری تسنیم

آمار مجوزهای صادره شده از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در سه ماه نخست سال 1402 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کنسرت خواننده بندرعباسی که قرار بود 25 تیرماه روی صحنه برود، طبق اعلام برگزارکنندگان لغو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در قالب یک رویداد آنلاین پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در قالب یک رویداد آنلاین شامگاه یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه با معرفی نفرات برگزیده برگزار و پیش روی مخاطبان قرار گرفت. در ابتدای این مراسم فاطمه آل عباس مجری برنامه پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان را قرائت کرد. ایجاد...

خبرگزاری تسنیم

آیین بزرگداشت سید جلال‌الدین محمدیان (خواننده قطعه ماندگار «مردان خدا») با حضور جمعی از مدیران فرهنگی کشور و هنرمندان به دبیری علیرضا سپهوند و توسط موسسه رسانه‌ای فرهنگی «ایما خبر نقشینه» در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

آیین بزرگداشت سید جلال‌الدین محمدیان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی و قطعه ماندگار «مردان خدا» شامگاه 25 تیرماه با حضور قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور هنری وزیر فرهنگ گفت: سرود - مداحی اقتضای فضای اجتماعی جامعه شده است، اما باید آن را هرس کنیم و معایبش را اصلاح کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در ابتدای این نشست محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: حوزه سرود حوزه همدلی و هم افزایی است و امیدوارم که روزی برسد که بتوانیم موسیقی و سرود کشور را به جایی برسانیم که گروه‌های کر و سرود چند هزار نفره داشته باشیم و سرود به دوره کمال خود برسد. بسیاری از آثار هنری تاریخ، سفارشی، اما با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، سومین و آخرین شب از بخش منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اجرا‌های صحنه‌ای 5 گروه از استان‌های خراسان شمالی، هرمزگان و کرمان به عنوان میزبان در منطقه 5 شامگاه گذشته جمعه 23 تیر ماه روی صحنه رفت. گروه موسیقی «بربط» به سرپرستی مرتضی کریمی از شهرستان بندرعباس استان هرمزگان اولین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 4 با اجرا‌هایی از استان‌های کردستان، ایلام، مرکزی و کرمانشاه همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمانشاه با اجرا‌هایی از استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین شب شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 4 به میزبانی کرمانشاه با اجرا‌هایی از استان‌های لرستان و کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.