پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد محمد اسماعیلی نوازنده پیشکسوت تنبک نوشت: این هنرمند سال‌های سال در کنار آموزش نوازندگی، به شاگردانش درس زندگی آموخت و نامی نیک از خود بر جای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری ارشاد در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

وب‌گاه گسترش

علی رهبری (موسیقیدان و رهبر ارکستر با سابقه) معتقد است: «اگر نام جشنواره فجر را تنها «جشن فجر» گذاشته بودند، کاملا درست و منطقی بود و دیگر انتقادی هم به آن وارد نمی‌شد اما همراهی کلمه‌های فستیوال یا جشنواره در عنوان این رویداد، انتظاری ایجاد می‌کند که تا به حال عملی نشده است. البته که جشنواره موسیقی فجر بدون حضور بزرگانی همچون حسین علیزاده و کیهان کلهر بی‌معنی است.»

خبرگزاری تسنیم

امین صافی‌زاده مدیر مجموعه «شهر سرود» معتقد است که گروه‌های سرود به شدت نیازمندِ آموزش‌های تخصصی دارند تا بتوانند اجراهای‌شان را به صورت زنده و با کیفیت روی صحنه ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیوان ساکت، هنرمند که قرار بود در برنامه «تد تهران» سخنرانی کند، با ممانعت از سوی مسئولان برنامه برای حضور سازش روی صحنه همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیوان ساکت که قرار بود در برنامه «تد تهران» سخنرانی کند، با ممانعت از سوی مسئولان برنامه برای حضور سازش روی صحنه مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارشاد گفت: 400 نیروی جوان حزب اللهی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

خبرگزاری تسنیم

براساس انتشار آمار‌های رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد تهران در سه ماهه نخست سال جاری شاهد رشد 35 درصدی صدور مجوز برای اجرای موسیقی بود.

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از اصحاب موسیقی ضمن اعلام انزجار خود از اقدام غیرمسئولانه در هتک حرمت قرآن، این عمل ننگین را محکوم کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از هنرمندان موسیقی، مؤسسات فرهنگی هنری عرصه موسیقی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران، شعب استانی انجمن و دفتر سرود هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر، در احکامی شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم، محمدعلی مرآتی، رضا مهدوی و محمد اله‌یاری فومنی (مدیرکل دفتر موسیقی) را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این دوره از جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد. همچنین...

وب‌گاه عصر ایران

با صدور احکامی از سوی محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سه ماه نخست سال 1402 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با صدور احکامی از سوی محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر، در احکامی شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم، محمدعلی مرآتی، رضا مهدوی و محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این دوره از جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد. همچنین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سه ماه نخست سال1402 اعلام شد.