پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر دوازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان گفت: بودجه این دوره تئاتر صاحبدلان 4 میلیارد است و 2 میلیارد هم ارشاد استان قزوین متقبل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بلیت چهار روز اول کنسرت‌های علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد تهران، در بازار سیاه و سامانه‌های رسمی و دارای مجوز خرید و فروش کالاها برای دو نفر حتی به قیمت 4 میلیون تومان هم رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

بلیت کنسرت‌های چهار روز اول علیرضا قربانی پس از گذشت کمتر از دو ساعت از آغاز بلیت‌فروشی در حالی خریداری شد، که تعدادی از این بلیت‌ها از هم اکنون وارد جریان فروش در بازار سیاه به قیمت‌های نامتعارف شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی در نشست خبری رویداد تئاتر صاحبدلان از یودجه اندک تئاتر کشور گلایه کرد و این بودجه را شبیه به شوخی خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بلیت چهار روز اول کنسرت‌های علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد تهران، در حالی در سامانه رسمی به‌طور کامل به‌فروش رسید که شاهد عرضه بلیت‌های این برنامه با قیمت‌هایی غیرطبیعی در فضای مجازی هستیم!

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بلیت چهار روز اول کنسرت‌های علیرضا قربانی در کاخ سعدآباد تهران، در حالی در سامانه رسمی به‌طور کامل به‌فروش رسید که شاهد عرضه بلیت‌های این برنامه با قیمت‌هایی غیرطبیعی در فضای مجازی هستیم!

وب‌گاه عصر ایران

اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر محمود احمدی نژاد نقش تأثیرگذاری در بازگشت حبیب به ایران داشت ولی احمدخاتمی امام جمعه موقت تهران گفته بود: «ایران جای خواننده‌های لس‌آنجلسی نیست.»

وب‌گاه خبر آنلاین

حبیب محبیان در طول دوران فعالیت خود به عنوان یکی از موفق‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در ایران شناخته می‌شد و تأثیر بسیاری بر روی صنعت موسیقی ایران داشت. بسیاری از طرفداران حبیب در ایران تلاش کردند تا او را به ایران بازگردانند و به آرزویش که برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی بود، برسانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با حضور هادی حجازی‌فر دبیر جشنواره و هما جدیکار و حسن دادشکر از پیشکسوتان تئاتر عروسکی و کودک در سالن کنفرانس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. هما جدیکار استاد پیشکسوت تئاتر و تئاتر عروسکی و عضو هیات مدیره خانه تئاتر با ابراز خوشحالی از برگزاری این دوره گفت: خوشحالم این...

خبرگزاری تسنیم

نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی با حضور 58 گروه و 500 نفر از هنرمندان تئاتر عروسکی در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پوستر و دومین نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک با حضور دکتر کاظم نظری مدیر کل هنر‌های نمایشی، هادی حجازی فر دبیر جشنواره، میرآرش مصطفایی مدیر اجرایی، اسرافیل فرج‌الهی مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی ایران و سایرعوامل اجرایی این رویداد، صبح شنبه 20 خرداد در سالن کنفرانس دفتر موسیقی برگزار شد. در ابتدای...

خبرگزاری تسنیم

بررسی آمار مجوزهای صادر شده از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد نشان می‌دهد که تک‌آهنگ‌های موسیقی پاپ همچنان در صدر درخواست‌ها هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با پخش سریال «سوران»، قطعه «دم زندگی گرم» با صدای محمد معتمدی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

قطعه «دم زندگی گرم» تیتراژ پایانی سریال «سوران»، با صدای محمد معتمدی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به معرفی تک آهنگ های منتشر شده ی خوانندگان مطرح کشور اشاره شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما خطاب به سینماگران، اهالی رسانه و دوستداران سینما، یادداشتی منتشر کرد.