پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انجمن موسیقی ایران فراخوان شرکت هنرمندان در شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد معتمدی در راستای حمایت از مردم سیستان برای این آهنگ هیچ دستمزدی دریافت نکرده است. ضمن اینکه بخشی از هزینه‌های تولید این اثر توسط دانشگاه زابل و با مساعدت رئیس وقت این مرکز دانشگاهی پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد معتمدی با انتشار تک موسیقی با عنوان «سیستان» مطالبه لشکر کشی به این خطه را همزمان با حضور فرماندهان ارشد نظامی کشور از ارتش و سپاه در این خطه سرزمینمان ایران را کرد. بهمن محمدزاده شاعر، افشین عزیزی آهنگساز و تنظیم کننده، یونس دهمرده مدیر پروژه، حامد غلامی عکاس، کیارش کاویان طراحی کاور عوامل اجرایی تک آهنگ «سیستان» را تشکیل می دهند. در توضیحات...

خبرگزاری تسنیم

محمد معتمدی در واکنش به ماجراهای مربوط به حق‌آبه ایران از افغانستان، آهنگ «سیستان» را خوانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبری مبنی بر ممنوع‌الفعالیتی پنج خواننده در فضای مجازی دست به دست شد، آن پنج خواننده عبارتند از رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره، بابک جهانبخش و امید حاجیلی البته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این وضعیت را تکذیب کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آلبوم‌هایی همچون «سوترا»، «به یاد لطفی»، «راه شیراز»، «مِی جادو» و تک‌آهنگ‌های «شبگرد»، «خون سرد»، «آتش عشق»، «چشمات» و «محرم اسرار» اردیبهشت 1402 منتشر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فقط در اردیبهشت سال جاری با مجوز دفتر موسیقی و صرفاً در تهران و فقط در سالن‌های با ظرفیت بیش از 120 نفر، تعداد 120 کنسرت موسیقی بزرگ برگزار شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تأکید وزیر فرهنگ بر تسهیل در پاسخگویی و گفت و گو برای تکریم هنرمندان و افزایش نشاط هنری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده درباره ممنوع الکاری برخی هنرمندان ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده درباره ممنوع الکاری برخی هنرمندان ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده پیرامون فعالیت برخی هنرمندان گفت: بدیهی است در این حجم فراوان فعالیت در تهران و شهرستان‌ها گاه مشکلات و سوالات و سوتفاهم هایی بوجود بیاید. در این میان راه سهل الوصول مراجعه به دفتر موسیقی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده پیرامون فعالیت برخی هنرمندان، با اشاره به افزایش فعالیت موسیقایی کشور در ماه‌های اخیر گفت: فعالیت‌های موسیقایی از اسفندماه سال گذشته و بعد از جشنواره موسیقی فجر با سرعت قابل توجهی در تهران و شهرستان...

وب‌گاه عصر ایران

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده درباره فعالیت و ممنوع الکاری برخی خواننده‌ها ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده درباره فعالیت برخی هنرمندان ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درپی ایجاد حاشیه‌هایی از ممنوع‌الکاری هنرمندان بخش موسیقی برای اجرای کنسرت‌ها توضیحاتی را درباره حواشی بوجود آمده ارائه و تاکید کرد: هنرمندان امور و مجوزهای مرتبط را فقط از دفتر موسیقی پیگیری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی از طرف وزارت ارشاد در مورد «ممنوع‌الکار» ی خوانندگان پاپ هیچ سیستم مشخص و قانونی وجود ندارد، معلوم است که با یک توییت می‌توان جنجال آفرید و عاقبت هم معلوم نشود چه کسی ممنوع از کار است یا نیست!