پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

حمید سبزواری روایت می‌کند که؛ سرود «این پیروزی خجسته باد»‌را ساختیم و برای پخش در اختیار مسئولان صدا و سیما قرار دادیم؛ اما آقای خامنه‌ای گفته بودند که پخش نشود...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در چند ماه اخیر خبر ممنوعیت یا لغو برگزاری کنسرت توسط برخی هنرمندان موسیقی چند باری رسانه‌ای شده است که البته در صورت صحت داشتن خبر، عمر این ممنوعیت‌ها چندان هم طولانی نبوده است و اغلب خواننده‌ها پس از مدت کوتاهی، توانسته‌اند فعالیت خود را از سر بگیرند. چنانچه اگر به سایت‌های بلیت‌فروشی سری بزنید، مملو از نام خواننده‌هایی است که اغلب هم از حوزه پاپ امکان برگزاری کنسرت یافته‌اند....

وب‌گاه عصر ایران

مقاره خواننده گروه ماکان طی رشته استوری‌هایی در حساب رسمی خود در اینستاگرام، ممنوعیت فعالیت خود را تلویحا تأیید کرد و در همان فاصله محسن یگانه نیز با انتشار پُستی در فضای مجازی به نوعی بر این خبر مهر تأیید زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در چند ساعت گذشته بهمن بابازده خبرنگار موسیقی در فضای مجازی از ممنوعیت فعالیت چند هنرمند از جمله رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره، بابک جهانبخش و امید حاجیلی از سوی کمیته «پیگیری وضعیت چهره‌ها» خبر داد؛ خبری که واکنش برخی این هنرمندان و البته واکنش متفاوت محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی که نام او در میان فهرست مورد ادعا نبود را در پی داشت که با پاسخ از سوی بابازاده هم همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز 570 تک آهنگ و 30 آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند 1401 و فروردین 1402 صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز 570 تک آهنگ و 30 آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند 1401 و فروردین 1402 صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز 570 تک آهنگ و 30 آلبوم صوتی را طی ماه‌های اسفند 1401 و فروردین 1402 صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین زمان شاعر، خواننده و ترانه‌سرا امروز درگذشت. وی زندگی‌ای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین زمان را می‌توان یک فعال سیاسی و اجتماعی هم نامید. او که روزی در جبهه‌های جنگ ایران و عراق جنگید و مدتی را هم فرمانده معاونت مخابرات نیروی دریایی سپاه بود، بچه‌هیأتی‌ای بود که در دهه هفتاد گرایش خود را به دولت اصلاحات خاتمی نشان داد و ارتباط نزدیکی با جبهه مشارکت داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابوذر زمان، فرزند حسین زمان از درگذشت پدر خود خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت حسین زمان نوشت: از او که جزو خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در دوره معاصر بود، آثاری باقی ماند که موجب جاودانگی خاطرش خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت حسین زمان نوشت: از او که جزو خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در دوره معاصر بود، آثاری باقی ماند که موجب جاودانگی خاطرش خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری وزارت ارشاد می‌گوید هدف عدالت فرهنگی و حمایت از هنرمندان در مناطق کم‌برخوردار است البته به این معنی نیست که به نام این عدالت هنرمند را به اصطلاح آسانسوری بالا ببریم، بلکه باید مسیر رشد را برای آنها مهیا کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای جدیدترین جلسه شورای هنر با اشاره به دستاورد‌های سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به کشور سوریه به اهتمام دولت مردمی در ارتقای تعاملات فرهنگی و هنری با کشور‌های محور مقاومت تاکید کرد و گفت: وزارت فرهنگ همکاری‌های سازنده‌ای در حوزه‌های...

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی گفت: ایران عزیز به پشتوانه عناصر فرهنگی مستحکم انقلاب اسلامی و تمدن باشکوه خود همواره از ظرفیت عظیم برای ارتقای سطح کیفی و کمی تعاملات فرهنگی با کشورهای منطقه برخوردار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: ایران عزیز به پشتوانه عناصر فرهنگی مستحکم انقلاب اسلامی و تمدن باشکوه خود همواره از