پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها صدای اعتراض هنرمندان درخصوص عضویت یا تمدید عضویت‌شان در صندوق اعتباری هنر بیشتر شده است. صندوق اعتباری هنر تحت‌نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فروردین سال 1383 کارش را شروع کرد. حمایت از امنیت شغلی هنرمندان و همچنین حمایت مستمر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران ازجمله اهداف این صندوق است. مساله‌ای که با اجرایی شدن بیمه تامین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین زمان خواننده پاپ و عضو پیشین هیات علمی دانشگاه پردیس دانشگاه شریف در کیش حال جسمی مساعدی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ ایرانی 18 مرداد 1338 در تهران به دنیا آمد. 15 اسفند سال 1359 ازدواج کرد و هم اکنون صاحب دو فرزند است. از سال 1381 در جزیره کیش زندگی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آلبوم آواز‌هایی که در سینه دارم و تک‌آهنگ‌هایی همچون پریزاد، هنوز از دور حواسم به توئه، شرح شیرین و من را با خود ببر فروردین امسال منتشر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان اولین دوره جشنواره بین‌المللی شعر آفتاب نهان از سوی دفتر موسیقی، شعر و سرود صدا و سیما و سازمان انرژی اتمی ایران منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون توهین به یک هنرمند در شبکه سه سیما واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ با انتشار متنی از دست اندرکاران برنامه «خودمونی» خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم محمدی توسط یکی از شرکت‌کنندگان اعلام برائت کند.

وب‌گاه الف

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ با انتشار متنی از دست اندرکاران برنامه «خودمونی» خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم محمدی توسط یکی از شرکت‌کنندگان اعلام برائت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی از دست اندرکاران تولید برنامه «خودمونی» شبکه سه سیما خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم سهراب محمدی توسط یکی از شرکت کنندگان اعلام برائت کند. در متن منتشر شده از سوی دفتر موسیقی آمده است: اقدام نسنجیده‌ای که در یک برنامه با ماهیت سرگرمی نسبت به هنر یگانه یکی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرایی که ترانه‌هایش همچنان در گوش طنین می‌اندازد و صدای خاطره‌ها را در اذهان زنده می‌کند، می‌گوید به او که از سال 1330 ترانه‌سرایی می‌کرده است گفتند نمی‌خواهیم کار کنی. او می‌افزاید به صراحت گفتند بس است و خودمان ترانه‌سرا داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر دفتر شعر و موسیقی صداوسیما گفت: در آرشیو دفتر موسیقی صداوسیما بیش از 100 قطعه آثار در بخش نیایش وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زینب زمان دختر حسین زمان خواننده معروف پاپ و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازداشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دختر حسین زمان خواننده معروف پاپ و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازداشت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه نخستین مسابقه سحرخوانی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مهرداد باقری پبدنی رییس و امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه و معرفی آثار برگزیده جشنواره «ماهور» نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» عصر دیروز با حضور غلامعلی حدادعادل، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوران جشنواره، جمعی از شاعران، هنرمندان و مسئولان در تالار رودکی برگزار شد. ارسال 300 اثر به دبیرخانه...

وب‌گاه عصر ایران

از ششم بهمن‌ماه 1401 به عنوان فصل تازه شروع کنسرت‌ها پس از اعتراضات تا پایان روز جمعه 18 فروردین 1402 نشان می‌دهد این تنها خوانندگان پاپ و تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذارانشان بودند که توانستند به صحنه برگردند.