پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از شش ماه تعطیلی کنسرت‌ها (از ششم مرداد تا ششم بهمن 1401)، نوروز 1402 برای اهالی موسیقی نوروزی پربار بود. هرچند دایره این اهالی موسیقی را تنها باید به اهالی موسیقی پاپ محدود کرد و هنوز خبری از بازگشت اهالی موسیقی ردیف - دستگاهی، نواحی، تلفیقی و... نیست.

خبرگزاری تسنیم

سید محسن حسینی دبیر جشنواره «ماهور» از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 14 فروردین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی هنرمندان فعال عرصه موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمی‌توان به سال 1401 فکر کرد و آن‌چه را از 25 شهریور به این سو رخ داد نادیده گرفت. به همین سیاق، نمی‌توان به آن‌چه بر موسیقی ایران در سال 1401 گذشت فکر کرد و از آن‌چه پس از این تاریخ از سر گذراند، عبور کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر همین اساس، دفتر موسیقی وزارت ارشاد با توجه به تقارن نوروز 1402 با ماه رمضان و با احترام به دغدغه‌های جامعه مومنان کشور با صدور دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای برگزاری رویدادهای موسیقایی برای نوروز پیش رو که متقارن با ماه مبارک رمضان است برنامه‌گزاران را موظف کرده تا با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی به اجرای برنامه بپردازند. همچنین در صورت تخطی از قوانین، طبق مقررات با متخلفان برخورد...

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد برنامه‌های موسیقی همانند سال‌های قبل صرفا تا نیمه ماه رمضان برگزار خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌ها و رویداد‌های هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود. دراطلاعیه وزارت فرهنگ آمده است: پس از انتشار اخباری نادرست مبنی بر برگزاری کنسرت‌ها در ایام ماه مبارک رمضان برای نخستین...

وب‌گاه عصر ایران

طبق برآورد یکی از کنسرت‌گذاران، برگزار نشدن کنسرت‌ها روزانه حدود 20 میلیارد تومان از گردش اقتصادی کشور می‌کاهد. البته خسارت این اعتراضات تنها به برگزار نشدن کنسرت‌ها خلاصه نمی‌شد، بلکه بازار نشرموسیقی و به‌دنبال آن آموزشگاه‌های موسیقی هم تقریباً نیمه‌تعطیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه‌های موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته تا نیمه ماه رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: از سال 98 و آغاز پاندمی کرونا تا سال 1401 که واپسین روزهای خود را می‌گذراند، حوزه هنر بویژه موسیقی، مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست رسانه‌ای اداره کل هنر‌های نمایشی با حضور کاظم نظری مدیر این مجموعه و اصحاب رسانه امروز دوشنبه 22 اسفند ماه در دفتر موسیقی تهران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فراخوان جشنواره «ماهور» نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» را منتشر کرد.