جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز چندین تک‌آهنگ، آلبوم موسیقی، نماهنگ، شعر و کتاب صوتی را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار مجوز‌های صادره از این مجموعه در آذرماه 1401 را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک گزارش، آمار مجوزهای صادره از این مجموعه در آذر 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: این دفتر مجوز 161 تک آهنگ را در آذر 1401 صادر کرده است که از این تعداد تنها 6 اثر در حوزه موسیقی نواحی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قفل برگزاری کنسرت‌ها و اجراهای موسیقی در کشور همچنان روبه‌روی هنرمندان و مسوولان است و در این مسیر شاید برگزاری جشنواره‌های دوره ای و خصوصا جشنواره فجر، کلید اصلی برون رفت از این شرایط باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد که بسیاری از خوانندگان آماده از سرگیریِ فعالیت‌شان هستند، آنها گمان می‌کردند که منعی برای برگزاری کنسرت‌ها وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از گذراندن دو سال کرونایی و در مضیقه قرار گرفتن معیشت هنرمندان خصوصاً رسانه‌هایی مانند هنرهای تجسمی، امید این بود که با تحت کنترل درآمدن کرونا و نزدیک شدن به پایان همه‌گیری این بیماری رونقی دوباره به این فضا بازگردد؛ اما حالا به قول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: «عده‌ای اقتصاد فرهنگ و هنر و معیشت هنرمندان را به بازی‌های سیاسی گره‌زده‌اند. امروز هر هنرمندی می‌خواهد برنامه هنری را اجرا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی به مناسبت درگذشت محمدعلی شیرازی شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت گفت: فراق چنین عزیزی که نمونه ادب و اخلاق بود و ترانه‌های خاطره‌انگیزی را خلق کرد، داغی جانسوز بر دل جامعه فرهنگی و هنری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد اله‌یاری، با انتشار پیامی درگذشت محمدعلی شیرازی شاعر و ترانه سرای پیشکسوت را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد الهیاری، مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی درگذشت محمدعلی شیرازی شاعر و ترانه سرای پیشکسوت را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد بیان کرد که من از عموم هنرمندان به ویژه از اهالی موسیقی خواهش می‌کنم فعالیت های خود را آغاز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کنسرت‌ها گفت: از نظر ما هیچ محدودیتی برای آغاز فعالیت‌های هنری نیست.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جشنواره سینماحقیقت به سؤالات خبرنگاران در خصوص حمایت از مستندسازان، رفع مشکل هنرمندان ممنوع‌الکار، جشنواره فیلم فجر و آغاز فعالیت‌های کنسرت‌های موسیقی، پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعلام خبر برچیده شدن دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی و برگزاری این رویداد به‌صورت منطقه‌ای در 6 نقطه کشور را می‌توان به فال نیک گرفت. امری که باید زودتر انجام می‌گرفت اما سرانجام بعد از 14 سال برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان، جشنواره از سال آینده به مناطق مختلف ایران می‌رود تا جشنواره فضای متفاوتی را تجربه کند.