جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه الف

پنج روز پیش بود که لباس تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های فوتبالی جام جهانی 2022 قطر رونمایی شد. لباسی که پس از حواشی بسیار درباره‌ی طرح آن، حالا با مشکل ناهماهنگی بین سازمان‌ها نیز مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

تکذیبیه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گویی حکایت از آن دارد که نظرات کارشناسی زیر مجموعه‌ی این وزارت خانه یعنی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در انتخاب طرح نهایی لباس تیم ملی فوتبال در نظر گرفته نشده است.

خبرگزاری تسنیم

پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که قرار بود در کرمان برگزار شود، در دقیقه نود، مسیر خود را به سمت شمال ایران تغییر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حاشیه‌ها سر سرود جام جهانی انگار تمامی ندارد. پیش ازاین اعلام شده بود، برای نخستین بار در جام جهانی قطر، 32 تیم حاضر در جام جهانی، بخشی از قطعه موسیقی شادی که مدنظرشان است را به کمیته برگزاری مسابقات ارائه کنند و این قطعه بلافاصله پس از آنکه تیم مورد نظر موفق به گلزنی در هر مسابقه‌ای شد از بلندگوهای همان ورزشگاه پخش شود. این خود آغاز حاشیه‌های برای این موضوع بود.

وب‌گاه الف

عدم برگزاری کنسرت در ایران در شرایطی 100 روزه شده که آسیب‌های زیادی در صورت تداوم این روند برای جامعه موسیقی خواهد خورد و منافع اغتشاش‌گران که از هرگونه تعطیلی عمومی استقبال کرده و آن را در جهت منافع مبارزاتی خود می‌بینند تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مجوز 530 تک‌آهنگ طی ماه‌های مرداد تا مهرماه 1401 صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در روزهایی که اجراهای موسیقی در کشور به‌شدت تحت تاثیر جو ناآرام قرار گرفته است، آمار رسمی نشان از تعداد قبال توجهی صدور مجوز برای تک‌آهنگ‌ها و غیره دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک گزارش آمار مجوز‌های صادره از این مجموعه در مهرماه 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک گزارش آمار مجوزهای صادره از این مجموعه در مهرماه 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مهر 1401، مجوز 154 تک آهنگ و 16 آلبوم موسیقی را صادر کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

هنگامه قاضیانی تنها زن خواننده ای است که در ایران مجوز گرفته است و آهنگ های خود را با همخوانی مردان در فضای مجازی منتشر می کند.

خبرگزاری تسنیم

بازار نشر موسیقی این روزها دچار رکود شده است؛ رکودی که عوامل بسیاری دارد؛ از کرونا بگیرید تا گرانی، قیمت دلار و....

خبرگزاری تسنیم

عبدالرحیم سیاهکارزاده مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر صبح امروز درگذشت.

خبرگزاری مهر

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از انتخاب و تنظیم سه قطعه موسیقایی مجزا برای تیم ملی غیر از تک آهنگ اصلی به منظور شادی پس از گل و دیگر موارد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین جزئیات مربوط به آماده شدن سرود تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.