جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه گسترش

درحالی‌که مهران مدیری این روزها برای باز گرداندن دستمزد بالایش به صداوسیما از هر طرف تحت فشار توقع‌ها قرار گرفته است، شایعه عجیب درباره او و علی کریمی هم به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی تبدیل شده است؛ شایعه‌ای که آن‌هم البته از هر طرف تکذیب می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

مهران مدیری، دُبی، علی کریمی و باقی ماجرا...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر موسیقی درباره برگزاری کنسرت‌های موسیقی گفت: دفتر موسیقی درخواست‌های ثبت شده روی سامانه دفتر موسیقی، برای اجراهای صحنه‌ای را بررسی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

انگار دریافت دستمزد مهران مدیری و پخش نشدن دورهمی، به تازگی محل مناقشه‌ای برای باز پس گرفتن دستمزد این مجری و کارگردان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حواشی این روزهای مدیری به ماجرای نقشه ربایش علی کریمی در امارات گره خورده که بنا بر ادعایی که ابتدا در فضای مجازی و سپس در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد، قرار بوده توسط مهران مدیری و با قرار ملاقات حضوری در شهر دُبی انجام شود! این موضوع در 24 ساعت گذشته به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی بدل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درحالی‌که مهران مدیری این روزها برای باز گرداندن دستمزد بالایش به صداوسیما از هر طرف تحت فشار توقع‌ها قرار گرفته است، شایعه عجیب درباره او و علی کریمی هم به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی تبدیل شده است؛ شایعه‌ای که آن‌هم البته از هر طرف تکذیب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در نیم سال نخست سال جاری، 886 عنوان اجرای صحنه‌ای با 2 هزار و 68 اجرا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ، در نیم سال نخست سال جاری، 886 عنوان اجرای صحنه‌ای با 2 هزار و 68 اجرا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند که از این تعداد، 406 اجرای صحنه‌ای مربوط به دفتر موسیقی و مابقی مربوط به استان‌های کشور بوده است. بر اساس این گزارش مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در سالن‌های با ظرفیت کمتر از 1200 نفر به ادارات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: 2هزار و 68 کنسرت موسیقی 6 ماه اول سال 1401 در کشور برگزار شد که استان اصفهان با 218 اجرا پیشتاز بوده است.

خبرگزاری تسنیم

آمار برگزاری اجراهای صحنه‌ای در 6 ماهه اول سال 1401 نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، سالن‌های کنسرت میزبان 2068 اجرای صحنه‌ای بوده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نیم سال نخست سال جاری، 886 عنوان اجرای صحنه‌ای با 2068 اجرا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند و اجرا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.

وب‌گاه الف

با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری دو جلسه شورای سیاست‌گذاری و دعوت از بهزاد عبدی برای دبیری جشنواره موسیقی فجر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر را منتشر کرد.