جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر دو گروه از افغانستان و صربستان به اجرای دوئت و قوالی می‌پردازند و به جز سرود، گروه‌های از مناطق مختلف کشور قطعاتی از موسیقی‌شان را اجرا خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت حسن ناهید هنرمند پیشکسوت عرصه نی نوازی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی به مناسبت درگذشت استاد حسن ناهید نوشت: استاد ناهید شخصیت تکرارنشدنی بود که سال‌ها خالصانه و عاشقانه، خدمات بی‌پایانی را به موسیقی ایران ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نوشت: موسیقی در 44 سال گذشته، مددرسان آرمان‌های مردم ایران در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی به مناسبت سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نوشت: موسیقی، در فراز و فرودهای حساس فرهنگی و اجتماعی با گذر از مرزهای جغرافیایی به شیواترین شیوه، پیام فرهنگی و موءلفه‌های فکری و اخلاقی هر ملتی را به جهانیان اعلام می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره سی و هشتم موسیقی فجر پیامی ارسال کرد.

خبرگزاری تسنیم

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیامی ارسال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: به مناسبت آغاز دوره سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر در این گزارش مروری بر دوره قبلی این جشنواره شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت آغاز دوره سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر در این گزارش مروری بر دوره قبلی این جشنواره شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر) ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه مبارک رجب با اشاره به مدت حضورش در دفتر موسیقی در سخنانی مطرح کرد: بنا بر این شد که ریل گذاری جدیدی برای این رویداد هنری گذاشته شود و جشنواره موسیقی فجر یک هویت جدی، مستقل و جدیدی داشته باشد. مدیر کل دفتر موسیقی ادامه داد: از سال1399 که جشنواره به...

خبرگزاری تسنیم

نشست خبریِ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار شد که بیش از 2 هزار هنرمند در جشنواره امسال حضور خواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جایزه باربد می‌تواند به سیمرغ بلورین جشنواره موسیقی بدل شود.

خبرگزاری تسنیم

استفاده از ظرفیت‌های نشر الکترونیک طی سه سال گذشته پس از شیوع کرونا، با رشد چشمگیری روبرو بود. این مسئله برای نشر ایران که معمولاً شیوه سنتی چاپ و نشر را بر دیگر روش‌های جدید ارحج می‌داند، یک گام رو به جلو محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آنچه از روزهای گذشته درباره نحوه برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر مورد توجه قرار گرفته، آغاز گمانه‌زنی‌ها برای حضور هنرمندان در پرتماشاگرترین بخش این رویداد ملی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اعلام و معرفی شدند.