جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رحیمیان، امیر بکان و بهزاد عبدی سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران با انتشار متنی خطاب به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انتشار تصاویری منتسب به علی‌اکبر رائفی پور در رابطه با موسیقی واکنش نشان دادند. در متن این نامه آمده است: خدمت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر اسماعیلی شیخ اجل سعدی علیه الرحمه فرموده‌اند: پرتو...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آلبوم‌های موسیقی «غربت سرد»، «اندوه هزار ساله»، «بودن»، «اشک نیزار»، «کلید سُل» و تک‌آهنگ‌های «شب»، «گل من» و «خنده کنیم ما» هفته اول بهمن منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام دفتر موسیقی وزارت ارشاد با فعالیت‌های متعددی در بخش صدور مجوزها قرار است این حوزه رنگ و بوی فعال‌تری به خودش بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: موسیقی یک مسئله فرهنگ عمومی است و باید درباره آن تأمل بیشتری شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد هیئت نظارت بر ضوابز نشر وزرات فرهنگ وارشاد اسلامی برای صدور مجوز کتاب‌های صوتی‌، گویا، دیجیتال و الکترونیک در اداره کتاب موافقت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«مثلاً»، «رفتن»، «بنددلم»، «بی‌قرارم»، «یه دونه گل»، «ممنون عشقم»، «تظاهر»، «درد»، «اشک»، «گل ناز من»، «سکوت» قطعاتی هستند که تاکنون از سوی زانکو منتشر شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جلسه شورای مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مسئول پیگیری مشکلات مدیران آموزشگاه‌های موسیقی از کم‌توجهی مدیران مالیاتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرایی شدن معافیت مالیاتی آموزشگاه‌های مالیاتی انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رامین حسین‌پور با ویودیوآرت «صورتگر» توانست جایزه بهترین خواننده مرد سال 2022 فستیوال بین‌المللی کالیفرنیا لس‌آنجلس را به دست آورد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی گفت: تلاش می‌کنیم حکیم نظامی را بهتر و بیشتر به جهانیان معرفی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

محمود شالویی گفت: با پیگیری وزیر فرهنگ، احیاء و مرمت آرامگاه‌ها و مقابر مفاخر فرهنگی و هنری ایران، با جدیت و سرعت اجرایی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: فعالیت‌های هنری و موسیقی از سر گرفته شده و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف را فعال کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را داشتیم و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیط برای کنسرت‌های مختلف را دارند فعال می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، قطعه سرود «دست اقتدار» به همت دفتر سرود در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرنمایی گروه سرود محراب، با شعر و آهنگسازی محمدجواد الهی‌پور و تنظیم سپهر جامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس...