جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت داود جعفری امید موسیقیدان و نوازنده پیشکسوت ویولنسل نوشت: این هنرمند پیشکسوت با ذوقی لطیف بین لحن‌ها و نغمه‌ها، پیوندهایی دلنشین و خاطره‌انگیز می‌آفرید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیام تسلیت به مناسبت درگذشت اسفندیار قره‌باغی هنرمند پیشکسوت نوشت: مرحوم قره‌باغی در همسویی با خواست مردم و همگامی با آرمان‌های انقلاب به زبان هنر، آثار قابل توجه و تأثیرگذاری را خلق کرد.

خبرگزاری تسنیم

آمار اعلام شده از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه سال جاری نشان می‌دهد که در این ماه 158 مجوز برای آهنگ‌های پاپ صادر شده درحالی که تنها 3 اثر در بخش موسیقی نواحی موفق به اخذ مجوز شده‌اند.

خبرگزاری دانا

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز 186 تک آهنگ، 25 آلبوم موسیقی و 7 نماهنگ و 5 کتاب صوتی در آبان ماه1401 خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: این دفتر مجوز 186 تک‌آهنگ را در آبان 1401 صادر کرده که از این تعداد، 158 اثر در ژانر موسیقی پاپ بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آمار مجوز‌های صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه 1401، مجوز 186 تک آهنگ، 25 آلبوم موسیقی و 7 نماهنگ و 5 کتاب صوتی را صادر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: هر سال وقتی ماه محرم و صفر به پایان می‌رسید، حجم درخواست‌ها برای برگزاری کنسرت‌ها بالا بود، گروه های موسیقی پاپ بیشترین کنسرت‌ها را در تهران و دیگر شهرهای بزرگ برگزار می‌کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هم‌چنان‌که خوانندگانی پیش‌قدم شدند و برای تیم ملی آهنگ خواندند، بهتر است که چند خواننده نیز برای اجرای زنده پیش‌قدم شده و در این روزها که مردم، کمی شادتر از چند ماه گذشته هستند، با اجرای خود، سهمی در شاد کردن دل مردم داشته باشند. قطعا با اجرای صحنه‌ای، خوانندگان دیگر نیز شهامت پیدا کرده و کنسرت برگزار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

از 6 مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که 6 آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در 25 سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: از 6 مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که 6 آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در 25 سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته است، بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شد 120 روز؛ یا به تعبیری 4 ماه. به تعبیر دیگر، یک‌سوم سال. اینها آماری است که در مورد نبود کنسرت در ایران به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامد محضرنیا، خواننده موسیقی پاپ گفت: پول اولین نقش را در زمینه فضای نظارتی بر انتشار موسیقی دارد و تعیین می‌کند چه موسیقی در فضای مجازی بیشتر به گوش مردم برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حامد محضرنیا، خواننده کشور گفت: پول اولین نقش را در زمینه فضای نظارتی بر انتشار موسیقی دارد و تعیین می‌کند چه موسیقی در فضای مجازی بیشتر به گوش مردم برسد.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره موسیقی نواحی در حال حاضر سه مرجعِ تصمیم‌گیری دارد و دو استان کشور هم مدعیِ میزبانی از آن هستند.