جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر موسیقی صداوسیما، با انتشار پست توییتری از آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی پس از خداحافظی‌اش از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی پرده برداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌های نالانش در واکنش به فوت مهسا امینی مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، 30 میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگار تسنیم بر حمایت ویژه‌ی دولت از موسیقی نواحی و موسیقی اصیل تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد در روزِ آغاز سال تحصیلی، زنگِ آغاز یکصد و چهارمین سال فعالیت هنرستان موسیقی را به صدا درآورد.

خبرگزاری دانا

علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی، شعر و سرود سازمان صداوسیما از بزرگترین اجتماع شعر و موسیقی کشور در آبان ماه امسال و در زیباکنار خبر داد؛ اجتماعی که بیشتر به سفری تفریحی شبیه است تا آشنایی با استعدادها و نوابغ شعر و موسیقی.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شعر در آینه دفاع مقدس به ماجرای شهادت رزمنگان اسلام می‌پردازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه فعالیتی خود بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی روز‌های چهارم، پنجم و ششم آبان‌ماه سال جاری بزرگترین اجتماع شعر و موسیقی کشور توسط دفتر موسیقی و شعر و سرود سازمان صداوسیما برگزار می‌شود. در این همایش 200 شاعر از سراسر کشور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین تیزر رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» اجرای آثار برگزیده مجید انتظامی در تالار وحدت منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارکستر ملی ایران پس از یک دهه دوری مجید انتظامی از صحنه، «همراه با خاطره‌ها»، برگزیده‌ای از آثار وی را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی به ایستگاه پانزدهم خود نزدیک می‌شود که با همه فراز و نشیب‌های دوره های قبل و باوجود برخی نواقص و موانع پیش‌رو امسال قرار است پرقدرت‌تر از قبل به راه خود ادامه دهد تا چراغ موسیقی اصیل و بومی کشورمان همچنان پرفروغ بماند.

خبرگزاری تسنیم

با استقبال مخاطبان از 4 شب رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها»، این اجرا برای یک شب دیگر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به استقبال مخاطبان از 4 شب رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» این اجرا برای یک شب دیگر تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با استقبال مخاطبان از 4 شب رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها»، این اجرا برای یک شب دیگر تمدید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حاشیه جلسه مشترک هیئت امنای انجمن موسیقی ایران با معاون امور هنری از آلبوم موسیقایی آوای سرخ هامون رونمایی و آلبوم شهادت نامه عشاق نیز بازن

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حاشیه جلسه مشترک هیئت امنای انجمن موسیقی ایران با معاون امور هنری از آلبوم موسیقایی آوای سرخ هامون رونمایی و آلبوم شهادت نامه عشاق نیز بازنشر شد.