جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و فعالان عرصه هنر و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسیقی، یکی از کلیدی‌ترین شاخه‌های فرهنگ عمومی کشور است که سرانه بالایی در نشاط اجتماعی دارد. این شاخه کلیدی، در دوران کرونا، متحمل آسیب‌های بسیاری شد که خسران آن علاوه بر فعالان حوزه موسیقی، تا حدود بسیاری، جامعه و شهروندان آن را نیز در برگرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگ ایلام گفت: 68 درصد زوار از مرز مهران خارج می‌شوند و در بازگشت زائران نیز 30 درصد خروجی‌های مرز‌های دیگر از این مرز وارد می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ویژه برنامه‌های هنری اربعین در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در آن از پوستر «اربعین فراتر از کلام» رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ویژه برنامه های هنری اربعین در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم‌های «در مقام مثنوی»، «تلنگر»، «کلارینت من» و قطعه‌های موسیقی «مینا گیان» و «شیرین سوزه» منتشر شد.

وب‌گاه تابناک

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«اگر در شورای تخلفات محرز شود که خواننده به صورت لب خوانی اثری را اجرا کرده حتما با آن برخورد می‌شود و جرایمی از جمله دو ماه ممنوع‌الکاری و تعلیق فعالیت خواننده اعمال شده است

وب‌گاه عصر ایران

هر فردی که می‌خواهد به جمهوری اسلامی توهین کند، پولش را از همان افرادی بگیرد که به او می‌گویند توهین کند. چه ضرورتی دارد دولت از او حمایت کند؟

وب‌گاه الف

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت هنری نماینده دولت جمهوری اسلامی است و سیاست‌های این دولت را مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری اجرایی می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت هنری نماینده دولت جمهوری اسلامی است و سیاست‌های این دولت را مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری اجرایی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت هنری نماینده دولت جمهوری اسلامی است و سیاست‌های این دولت مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی را در حوزه‌های مختلف هنری اجرایی می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن قلم ایران گفت: ایجاد تشکیلات جدیدی به اسم شعر چقدر کارساز است و می‌تواند به گسترش و پیشبرد امور کمک کند؟ کدام طرح عملیاتی به دلیل نبود این تشکیلات معطل مانده است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم‌های موسیقی «چشم انتظار»، «زهره»، «بمون با من»، «بی‌انتها» و قطعه‌های «نفسی با تو»، «شِکِسِ روزگار»، «بیدار شو» و «لُعبت» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت استاد ابراهیم قنبری‌مهر را تسلیت گفتند.