جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بسیاری از اجراهای زنده حوزه موسیقی به دلیل ناآرامی‌های اخیر تهران و دیگر شهرهای کشور با تصمیم تهیه‌کنندگان و خوانندگان به حالت تعلیق درآمده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر ملی ایران برخی از آثارِ ماندگار و به یادماندنیِ مجید انتظامی را در تالار وحدت می‌نوازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ارکستر سمفونیک تهران پس از انقلاب از هم پاشید و تنها حدود 20 نفر در ارکستر باقی ماندند. این 20 نفر در طول سال‌ها با اجرا در شرایط سخت جبهه‌ها، میادین مختلف شهر، ورزشگاه‌ها و حتی بیمارستان‌ها و تحمل سختی‌های بی‌شمار توانستند این ارکستر را زنده نگاه دارند. وظیفه نسل بعدی موسیقی، بارور کردن این ارکستر است. امروز هم ارکستر سمفونیک تهران و هم ارکستر...

وب‌گاه الف

رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» که قرار بود به رهبری مجید انتظامی دهه اول مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس از تاریخ ششم تا دهم روی صحنه برود، لغو و به تاریخ‌های 14 تا 18 مهر موکول شد که انتظامی توضیحاتی را در این باره بیان کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

به منظور ایجاد فضایی مناسب‌تر و تسهیل آرامش مخاطبان همچنین آمادگی حداکثری ارکستر، زمان برگزاری رویداد تغییر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» که قرار بود به رهبری مجید انتظامی دهه اول مهر و همزمان با هفته دفاع مقدس از تاریخ ششم تا دهم روی صحنه برود، لغو و به تاریخ‌های 14 تا 18 مهر موکول شد که انتظامی توضیحاتی را در این باره بیان کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصمیم‌گیری درباره لغو کنسرت در اختیار من نبوده اما به پیشنهاد من مقرر شد هفته آینده این کنسرت با کیفیت عالی برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اهمیت موسیقی در سینمای دفاع مقدس تا جایی است که گاهی نقش موسیقی جنگ برجسته‌تر و ماندگارتر از قصه و بازیگران فیلم می‌شود.

وب‌گاه الف

مجید انتظامی گفت: من عاشق وطنم هستم، همه این مملکت از ایران برود، من نمی‌روم، من می‌مانم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری مجید انتظامی که قرار بود در دهه اول مهرماه روی صحنه برود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه عصر ایران

آقای قزوه گفته اگر صدا و سیما نبود مدیری باید در همان برره بز می‌چراند. برره اما مخلوق خود اوست و وجود خارجی ندارد. باز خوشا به حال او که در جایی که خود آفریده باید روزگار بگذراند اما اگر صدا و‌سیما نبود دیگرانی که بیرون این سازمان هنری ندارند یا داشتند و خشک شده چه می‌کردند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا قزوه نوشت: «آخرین دریافتی آقای برره یک روز قبل نطق تاریخی‌اش، سی میلیارد تومان از صدا و سیما بوده؛ بعضی‌ها از روی شکم سیری چه نطق‌هایی می‌کنند.»

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا قزوه، مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی فوت مهسا امینی را فاش کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را فاش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دفتر شعر و موسیقی صدا و سیما در تویئتی از دستمزد 30 میلیارد تومانی مهران مدیری خبر داده است.