جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل جدید انجمن‌های هنرهای نمایشی ایران طی آیینی با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌امنای این انجمن معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه الف

«تتلو» حالا خوب بلد است که خودش را هرچند وقت یک بار سر زبان بیندازد. او بازیگر خوب و پرطرفداری است به خصوص برای گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی و برخی فعالان بازار رمز ارز!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رضا مهدوی در تحلیل شخصیت «تتلو» می‌گوید: «ما با آدمی روبرو هستیم که موسیقی را خوب فهم کرده و در هر گونه از موسیقی های غیراستاندارد که باشد، می‌تواند به عنوان یک مجری توانمند مورد توجه قرار گیرد. اما از بد حادثه و به دلیل مسائلی که خودش بارها به آن اشاره کرده، کودکی و روند طبیعی خوبی در زندگانی نداشته و برای همین دچار عقده و کمبودهایی است که دوست دارد، به هر طریق دیده شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «تتلو» حالا خوب بلد است که خودش را هرچند وقت یک بار سر زبان بیندازد. او بازیگر خوب و پرطرفداری است به خصوص برای گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی و برخی فعالان بازار رمز ارز!

وب‌گاه عصر ایران

دستمزد حضور در این نقش، آنقدر اغوا کننده بود که سحر قریشی تصمیم گرفت از خیر صورتش هم بگذرد و با تتوهای رنگی روی دست و صورتش مخاطب جذب کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از انتشار مرحله اول فراخوان این دوره از جشنواره، فراخوان مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره موسیقی ملی جوان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از سوی دبیرخانه این رویداد اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مجید افشاری معتقد است که شعر سبک هندی بیت محور است و شاید از این روست که در تصنیف‌ها و آوازها خیلی از این نوع سبک استفاده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با «محسن نفر» موسیقیدان پیشکسوت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حمیدرضا نوربخش معتقد است که هوشنگ ابتهاج موسیقی را در جهت اهداف فرهنگی و اجتماعی می‌خواست. او می‌گوید: هنرمند دغدغه دارد و در عین اینکه دغدغه دارد اما باید فراتر از چارچوب‌ها و قاب‌ها باشد؛ به خصوص قاب‌های سیاسی.

خبرگزاری تسنیم

حمیدرضا نوربخش معتقد است که هوشنگ ابتهاج موسیقی را در جهت اهداف فرهنگی و اجتماعی می‌خواست. او می‌گوید: هنرمند دغدغه دارد و در عین اینکه دغدغه دارد اما باید فراتر از چارچوب‌ها و قاب‌ها باشد؛ به خصوص قاب‌های سیاسی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عطارزاده گفت: تقریظ رهبری بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب شصتمین تقریظ از دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری است البته دست‌نوشته‌های ایشان بیش تر است.

وب‌گاه الف

با فرا رسیدن هفته دولت این بار سراغ هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی و موسیقی رفته‌ایم تا از آن‌ها درباره‌ی نقاط قوت و ضعف دولت سیزدهم و همچنین پیشنهادها در حوزه سیاست‌گذاری در زمینه فرهنگ و هنر پرسش کنیم.