جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه عصر ایران

گروه همنوازی از کشور تاجیکستان به سرپرستی و خوانندگی دولتمند خالف هنرمند پیشگام و مطرح موسیقی تاجیکستان، شب باشکوهی را با خوانش آثاری از شاعران برجسته کشورمان برای مخاطبان رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کنسرت خواننده تاجیک در تالار وحدت برگزار شد. که از نکات جالب توجه کنسرت دوستی گروه همنوازان تاجیکستان، ارائه تجربه‌ای ارزشمند و متفاوت از موسیقی بود، به‌خصوص که در این ماه‌ها به ویژه بعد از پشت سر گذاشتن دوران تعطیلی کنسرت‌ها در تهران و پایتخت کمتر اجرای زنده‌ای را می‌توان یافت که خارج از مارکتینگ رایج این روزهای موسیقی باشد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حواشی فرامتنی کنسرت، این‌بار دامن گرشا رضایی را گرفت تا این خواننده جوان، این روزها با هجمه‌های بسیاری در فضای مجازی مواجه شود.

خبرگزاری دانا

مراسم اختتامیه استانی و آیین تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر با حضور مسئولان و برگزیدگان این جشنواره در کرمان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دوران شیوع ویروس کرونا، آلبوم‌های «اروند» و «سرباز» را منتشر کرد که هر کدام در ژانر خودشان از آثار با کیفیتِ عرصه موسیقی بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 76، سال بسیار خوبی برای محمد اصفهانی بود؛ سالی که هم‌زمان با فارغ‌التحصیلی در رشته پزشکی عمومی، توانست استعدادهای نهفته خود را در معرض میلیون‌ها مخاطب تشنه موسیقی جدید قرار دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی ابعاد و اثرات بین المللی سرود سلام فرمانده با حضور چهار تن از کارشناسان این حوزه توسط دفتر موسیقی واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد. در ابتدای این نشست، علیرضا بلیغ عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و هنر با بیان اینکه اگر بخواهیم به جنبه‌های هنری سلام فرمانده از جهات فنی آن ورود کنیم کمتر می‌توان ویژگی ممتاز یا منحصر...

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - محمد اللهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی حامد جلیلی را به عنوان مسئول دفتر سرود این اداره کل منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد اللهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی حامد جلیلی را به عنوان مسئول دفتر سرود این اداره کل منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

با حکم محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود این اداره کل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما مشکلات بخش کوتاه مدت کاغذ را حل کرده‌ایم و خدا را شکر دولت تخصیص ارز را در آخرین روزهای ارز ترجیحی، با همان ارز ترجیحی به انجام رسانده و در ادامه هم برای مطبوعات و هم برای حوزه نشر کاغذ وارد شده است.

خبرگزاری دانشجو

کوروش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره برنامه جدید این مرکز، گفت: با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری پروژه‌ای مشترک را به منظور انجام اصلاح در بحث اشعار، نسخ، موسیقی و اجرای تعزیه آغاز کرده‌ایم. وی متذکر شد: در حال حاضر مشکلاتی انحرافی در تعزیه وجود دارد؛ اشعار تعزیه مشکل روایتی و متنی دارند و موسیقی تعزیه هم از اصالت خود دور شده و بیشتر به موسیقی...

خبرگزاری تسنیم

مدیر رادیو فرهنگ جزئیاتی از برنامه‌های این شبکه در تابستان را بیان کرد. از مسابقه زنده صبحگاهی "ایرانگرد" تا مشاعره رادیویی با اسماعیل آذر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه خبرنگاران جوان نظر کارشناسان و مردم را درباره ترانه‌های موجود در بازار موسیقی پاپ بررسی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان که دیروز با حمله به وزیر ارشادخطاب به اونوشته بود به جای گفنگو با کشاورزان به کار خود مشغول باشد، با محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه ای انجام داده است.