جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از جمله مراکزی است که بدون نگاه به سلیقه و گرایش آن‌ها به همه مردم خدمات ارائه می‌کند. به‌عبارت دیگر، مردم در همه سطوح باید مورد اکرام و توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باشند.

خبرگزاری دانا

شورای رسیدگی به تخلفات انتشار و اجرای آثار موسیقایی دفتر موسیقی تاکنون 8 جلسه تشکیل داده و در این مدت 44 رأی در این شورا صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی (موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران، موسیقی کلاسیک و آهنگسازی) و یک بخش ویژه (شناخت و حفظ کل ردیف) برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای رسیدگی به تخلفات انتشار و اجرای آثار موسیقایی دفتر موسیقی تا کنون 8 جلسه تشکیل داده و در این مدت 44 رأی در این شورا صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای رسیدگی به تخلفات انتشار و اجرای آثار موسیقایی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون هشت جلسه تشکیل داده که در این مدت 44 رأی در این شورا صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی (موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران، موسیقی کلاسیک و آهنگسازی) و یک بخش ویژه (شناخت و حفظ کل ردیف) برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر امور موسیقی، برابر آئین نامه نظارت بر انتشار و اجرای آثار موسیقایی، شورای رسیدگی به تخلفات انتشار و اجرای آثار موسیقایی در دفتر موسیقی تشکیل می‌شود. اعضای این شورا طبق آئین نامه شامل نمایندگانی از تشکل‌های حوزه موسیقی، نماینده شورای شعر، ترانه و کلام، نماینده شورای موسیقی این دفتر و مدیران دفتر موسیقی هستند. این در حالی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد امیراشرف آریان‌پور، موسیقیدان و پژوهشگر نوشت: وی یکی از تأثیرگذارترین معلمان به شمار می‌رود که فرهنگ و آموزش موسیقی را عاشقانه میراث‌داری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ممنوعیت فعالیت چند خواننده و تخلفات در کنسرت‌های موسیقی خبر داد.

وب‌گاه الف

به رغم حاشیه های پیش آمده در اهواز که در نهایت به لغو کنسرت دو تن از خواننده های پاپ و انتقاد برخی مسوولان وزارت ارشاد منجر شد، در ماه های منتهی به ایام محرم، به رسم مرسومِ هر سال، کنسرت ها با تراکم بالا در سالن های پایتخت برگزار می شوند و آمار 328 نوبت اجرای صحنه‌ای برای سه ماه نخست سال به ثبت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

حضور رسمی سه گروه موسیقی ایرانی در خارج از کشور و حضور چهار گروه خارجی برای اجرا در ایران و همچنین صدور مجوز انتشار 14 کتاب گویا از دیگر اقدامات دفتر موسیقی در سه ماهه نخست سال جاری بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سه ماهه اول سال 1401، 126 اجرای صحنه‌ای مجوز دریافت کردند و تعداد دفعات اجرای این برنامه‌ها به 328 نوبت اجرا رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخت اثر فاخر نمایشی با موضوع «مباهله»، برپایی شب شعر آیینی، اجرای چندین برنامه مسجد محور از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور در 6 استان، ایجاد بخش ویژه مباهله در جشنواره‌های مرتبط ادبی و نیز سایر رویداد‌های هنری این وزارتخانه، تولید یک قطعه سرود و حمایت از آثار مرتبط با این موضوع را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سیاوش نورپور نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی را تسلیت گفت. در متن پیام محمد اله‌یاری برای درگذشت این هنرمند آمده است: «درگذشت هنرمند پیشکسوت و خالق «مردان خدا» جناب آقای سیاوش نورپور بر روح و جان هنرمندان ما سنگینی...

خبرگزاری تسنیم

آلبوم «جان شیدا» از مجموعه فلک خوانی‌های دولتمند خالف، روز گذشته و به همت دفتر موسیقی، شعر و سرود صدا و سیما رونمایی شد.

خبرگزاری اکو نیوز