جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویدیو آرت «صورتگر» اثری از رامین حسین‌پور موفق شد جایزه بهترین موزیک ویدیوی فستیوال «بُدِن» را از آن خود کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدئوآرت «صورتگر» اثری از رامین حسین‌پور موفق شد جایزه بهترین موزیک ویدیوی فستیوال «بُدِنِ» سوئد را از آن خود کند.

خبرگزاری تسنیم

زین‌العابدین در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد رودکی گفت: راهبرد ما بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر تعالی بنیاد برای خدمت به فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی است و به چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی می‌نگریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد عثمان محمدپرست خنیاگر موسیقی مقامی خراسان نخستین کسی بود که سال 1353 ترانه «نوایی نوایی» را اجرا کرد و غم از دست دادن این استاد در نهانخانه دل نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مرحوم عثمان محمدپرست نوازنده دوتار را تسلیت گفتند.

وب‌گاه تابناک

این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

ویدیوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور یکی از جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان و جایزه بهترین فیلم موزیسین جوایز موسیقی اروپا در اسلواکی را از آن خود کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویدیوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور نشان افتخار بهترین موزیک ویدیوی راک جوایز موزیک ویدیوی مونیخ آلمان و جایزه بهترین فیلم موزیسین جوایز موسیقی اروپا در اسلواکی را از آن خود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدئوآرت «صورتگر» به کارگردانی رامین حسین‌پور نشان افتخار بهترین موزیک ویدئوی راک را از «جوایز موزیک ویدئوی مونیخ آلمان» و جایزه بهترین فیلم یک آهنگساز را از «جوایز موسیقی اروپا» در اسلواکی از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم

یک‌صد و هفتادمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با شعرخوانی یوسفعلی میرشکاک، ناصر فیض و اسماعیل امینی و طنزپردازان جوان در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری دانا

یک‌صد و هفتادمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با شعرخوانی یوسفعلی میرشکاک، ناصر فیض و اسماعیل امینی و طنزپردازان جوان در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

شهرام شکیبا در شب شعر طنز «در حلقه رندان» گفت: طنزپرداز نسبت به مسائل روز مردم بی تفاوت نیست ولی هرگز در خیابان لاستیک آتش نمی زند.

خبرگزاری تسنیم

آلبوم «سرو خرامان» به آهنگسازی حمیدرضا عرب و خوانندگی علی اصغر و حمیدرضا اسماعیلی در فرهنگسرای جماران رونمایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره‌ای با عنوان «جشنواره ملی موسیقی و آیین‌های اقوام ایرانی» در شیراز برگزار می‌شود که هم حمایت‌های دولتی را دارد و هم تمام اجراهایش بلیت‌فروشی می‌شود.