جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری میزان

شب معرفی شاعران و موسیقیدانان منتخب به عنوان چهره هنر انقلاب در سال در 1400 در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

حدود یک ماه از زمانی که عده‌ای از هنرمندان از هک شدن سامانه اخذ مجوزهای آثار موسیقی خبر دادند می‌گذرد و هنوز این سامانه در دسترس نیست. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تأیید این خبر، طی هفته‌های اخیر از تلاش مرکز رسانه‌های دیجیتال برای رفع مشکل خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم

باربد بابایی مجری برنامه «زوجی‌نو» می‌گوید: مخاطبان زیادی را دیده‌ام که تغییر کرده‌اند و معتقدند دیگر نیازی به هزینه میلیونی برای عروسی گرفتن نیست و با ازدواج ساده هم می‌توان خانواده، تشکیل داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقدامات دولت در شش ماه نخست ریاست جمهوری را می توان در قالب یک کارنامه 200 روزه مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدامات دولت در شش ماه نخست ریاست جمهوری را می توان در قالب یک کارنامه 200 روزه مورد بررسی قرار داد؛ مجموعه گزارش‌های «دولتِ وعده‌های صادق» عملکرد دولت آیت الله رئیسی را در شش ماه گذشته و در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ارزیابی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو محمد معتمدی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف موسیقی داشته در تازه‌ترین برنامه موسیقایی خود روز شنبه بیستم فروردین ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت اروپایی خود را در یکی از مجموعه‌های هنری شهر پاریس به نام «تئاتر دولاویل» برگزار خواهد کرد. در این کنسرت محمد معتمدی خواننده، سینا جهان آبادی نوازنده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صدای موسیقی، از زخم کرونا و بی‌تفاوتی‌ها، خش‌دار شده بود و کم رمق. دولت ایران قوی، از اوایل شهریورماه که سکان امور را به دست گرفت، شروع کرد به تزریق نیروی امید با چاشنی مدیریت صادقانه در عمل به وعده‌ها. موسیقی آرام آرام جان گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی، به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای حق پخش فوتبال‌ها و رأی مجلسی ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و...؛ از جمله محوری‌ترین انتقادهایی بودند که صداوسیما را با چالش اساسی در سال 1400 مواجه کردند.

خبرگزاری ایسنا

«گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های خنثی، انتقاد از به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای ناتمام حق پخش فوتبال‌ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و...؛ از جمله محوری‌ترین انتقادهایی بودند که صداوسیما را با چالش اساسی در سال 1400 مواجه کردند.

خبرگزاری ایسنا

1400، سالی مملو از اتفاقات تلخ و شیرین برای موسیقی. سالی که دست اجل هنرمندان مطرحی را برای همیشه از موسیقی ایران گرفت. سالی که با بیم و امیدهای بسیار برای بازگشت موسیقی به سالن‌های کنسرت همراه بود و تقریبا تا ماه‌های انتهایی سال و برگزاری جشنواره موسیقی، به کنسرت‌های آنلاین بسنده شد. سالی که احتمال حذف معافیت مالیاتی هنرمندان، عده‌ای بسیار را نگران کرد. 1400، سالی که در آن هنرمندان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی نصیریان، حمیدرضا نوربخش و علیرضا قزوه هر یک به شکلی از آلبوم خنیاگر و هنر شهرام ناظری تعریف کردند.

خبرگزاری دانا

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی سال 1401 گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی پاپ در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت‌های نوروزی خود هستند.

وب‌گاه الف

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی سال 1401 گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی پاپ در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت‌های نوروزی خود هستند.

خبرگزاری ایسنا

علیرضا طلیسچی در آستانه عید نوروز، تازه‌ترین قطعه خود با عنوان «نه نمیارم» را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

حدود شش ماه از انتصاب محمد الهیاری در سمت مدیرکلی دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی می‌گذرد و او همچنان مسوولیت سرپرستی دفتر موسیقی را هم همزمان عهده‌دار است. حدود یک ماه هم از وعده‌ی وزیر برای انتخاب مدیر جدید دفتر موسیقی می‌گذرد، اما همچنان تکلیف این نهاد مهمِ سیاستگذار در حوزه موسیقی مشخص نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازهم دولت مردمی سیزدهم، در عمل ثابت کرد حاشیه‌سازی‌ها و پیش‌گویی‌ها، نادرست بوده است؛ این‌بار در فرهنگ و هنر؛ و البته موسیقی. در این حوزه، می‌توان نقاط روشنی یافت که پیش‌بینی‌ها برای سال‌های آتی را امیدوارانه و خوش‌بینانه می‌کند. حرف‌ها و عمل‌های دولت «ایران قوی» که چنین می‌گوید.