جمعه 1 تیر 1403

دلافوئنته: شروع خوبی داشتیم اما نباید مغرور شویم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دلافوئنته: شروع خوبی داشتیم اما نباید مغرور شویم

سرمربی تیم ملی اسپانیا تمرکز مردان جوانش در اولین بازی آنها در یورو 2024 را رضایت‌بخش‌ترین نکته از عملکرد آنها برابر کرواسی دانست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، پس از پیروزی 3 بر صفر ماتادورها برابر کرواسی در بازی نخست گروه B یورو 2024، به خبرنگاران گفت: من از عملکرد همه بازیکنانم بسیار راضی‌ام. همه نفرات تیم ما سخت تلاش کردند تا این امتیازات را کسب کنند. تیم ما گروهی از بازیکنان جاه‌طلب و یک خانواده بزرگ است و به همین دلیل من برای همه آنها بسیار خوشحالم.

دلافوئنته ادامه داد: پیروزی دلچسبی کسب کردیم، اما نباید دچار غرور شویم. شروع خوبی داشتیم که به ما کمی حاشیه امنیت می‌دهد، اما از همین حالا باید به فکر بازی بعدی برابر ایتالیا باشیم. اعضای خانواده و دوستان من روی سکوها حضور داشتند و من در پایان بازی احساساتم را به آنها انتقال دادم. ما یک بازی بسیار کامل را ارائه کردیم. من از شیوه بازی تیم‌مان در تمامی نقاط زمین رضایت دارم، اما چیزی که بیش از همه مرا خوشحال می‌کند، تمرکز بازیکنان مان با وجود سن پایین‌شان بود.

زور کرواسی باز هم به اسپانیا نرسید / تکرار فینال لیگ ملت‌ها

سرمربی ماتادورها در تمجید از فابین رویس، بهترین بازیکن میدان که برای اسپانیا یک گل زد و یک گل ساخت، هم تأکید کرد: او بازیکن در کلاس جهانی است و من بسیار خوشحالم که او همان فابین خارق‌العاده شد که من می‌شناختم.

دلافوئته درباره مصدومیت دو مهره کلیدی تیمش رودریگو و موراتا که هر دو میدان را ترک کردند، اظهار داشت: موراتا از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار آسیب شده است. آسیب‌دیدگی رودریگو اما خیلی مهم نیست. من امیدوارم که هر دوی آنها به بازی برسند.